![]() |
![]() |
|
Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Ottokar lovers
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
n00b
|
![]()
Geen probleem, er zijn in dit topic voldoende mensen die wel appel kunnen praten.
Maar al doende leert men, volgende discussie met jou ga ik dan wat minder tijd insteken. Of je moet een cursus appelpraten hebben gevolgd. hahahaha. ![]() Gr, Barry
![]() |
#3 |
Ottokar lovers
|
![]()
Barry,
niemand, en zeker ik niet, verplicht jou tijd te steken in reacties mijn kant op... Maar ik wil wel zeggen, dat ik je reacties kan waarderen, je speelt de bal, niet de man. Hier en daar een speldeprik, maar altijd met humor. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Non active.
|
![]()
Ik kreeg vanmiddag een link doorgestuurd en ik plaats hem hier ff
![]() http://www.martingausdierenhotel.nl/...ntie-model.pdf Volgens mij heel duidelijk verwoord en beschreven, wat het artikel zelfs begrijpend maakt voor mensen die zowel Banaan lezen als Mandarijns schrijven ![]() Groette Martine.
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away ![]() Last edited by loco : 15-05-11 at 20:58 Reason: Link werkte niet |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Agressie, dominatie.. pfff.....
tja.. kan wel een boekje er bij gaan pakken uit mijn mbo 4 diermanagement.. Voor een ieder die trouwens intresse heeft hoe raad van beheer dit alles beziet.... ook ivm gedrags testen.. heb ik nog wel nodige documentjes van ministirie's en zo hier liggen heb ik gebruikt/aangevraagt/opgezocht/losgepeuterd... voor destijds mijn scriptie.... dat idd Mensen goed geinformeerd moeten worden over honden en wat is dominantie en wat is agressie... En idd wanneer is het dominante agressie.. dus geen angst/stress of dergelijke maar echt ik ben de baas... enne jij niet!! gr riverdeep |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Zo langzaam kunnen we de honden uit het thema halen en gewoon door schrijven over menselijke "Dominante Agressie"
![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Er zijn 2 soorten agressie:
Dominante agressie= hoge houding, hoge staart, oren omhoog, gaat gepaart met borstelen. Hond laat alleen voortanden zien. Angst agressie= lage houding, lage staart, oren laag, kop glad gestreken, laat tanden EN kiezen zien. Beide zijn een serieus probleem en ontoelaatbaar in een gezin.
![]() |
|
|