Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Honden shows

Honden shows Onze show successen, hoe je een Tsw kunt voorbereiden, hoe hem te showen...

Thread Tools Display Modes
Old 22-09-2008, 00:12   #20
mijke
Senior Member

mijke's Avatar

Quote:
Originally Posted by kobesen View Post
Dan nog..... dan zal tussen die 10 keurmeesters expres geen Jan de Gids staan. Geloof me.
Als wij, als leden, allemaal Jan de Gids als keurmeester willen voor een vlg KCM, en daarvoor op een ALV stemmen, kan geen enkel bestuur daar wat aan veranderen!

Quote:
Originally Posted by loco View Post
Maar dan nog is wel de keuze aan ons (de leden) .
Want daar bestaat de vereniging toch uit ?????
IHIHIHIH maar denk gezien de opkomst van de vergaderingen, dat 10 keurmeesters op het lijstje wel errug veel van het goede zal zijn .
Ik weet niet eens of er eigenlijk wel 10 erkende TsW keurmeesters zijn!

(ik ben zelf echt geen show mens, zal het ook nooit worden ook! Ik heb zelf frisse tegenzin in dit soort activiteiten met mn doggy’s en ik onderneem liever gewoon dingen met ze. Eerlijk gezegd is de enige reden dat ik ooit deelneem, dat ik wil laten zien dat ik als (niet show) fokker echt geen bagger doggy’s heb…Maar m’n doggy’s en ik vinden er eerlijk gezegd geen…….. aan )

Maar ik vind wel dat als leden van een RV zelf voorkeur hebben voor een keurmeester voor een KCM zij dit zeker kenbaar moeten maken!!!!
En als meerdere leden van de NVTW inspraak willen hebben in de keuze van een keurmeester voor een KMC zal ik mij daar ook zeker sterk voor maken.

En als andere fokkers er ook voor zorgen dat hun eigenaren lid worden van de RV en op de ALV komen om te stemmen, is zo’n gezamenlijke keuze natuurlijk “appeltje eitje” volgens democratische regels!

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Reply With Quote

Posting Rules