![]() |
![]() |
|
Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hallo iedereen,
Ik ben vanaf vorige zondag ook een trotse eigenaar van een TsW. Mijn naam is Bart en mijn nieuwe vriendin heet Jessie. Ik ben afkomstig van België en woon in Limburg. Ik wou dit even kwijt zodat jullie mij dan al een beetje kennen als ik met vragen en andere posts afkom. Wel dit zal het ook zijn tot nu. Aan iedereen nog een prettige dag samen met uw hond(en) groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
n00b
|
![]()
Hoi Bart,
Welkom op het forum. Ik ben Barry en heb een mechelaar genaamd Breezer en een TSW genaamd Shadow. Heel veel plezier hier op het forum en ik hoop veel leuke verhalen te lezen over jou en je TSW.. Ps.. ik ben altijd erg benieuwd naar nieuwe honden, heb je misschien een leuke foto van je maatje?
![]() |
#3 |
Non active.
|
![]()
Hai Bart.
Welkom op het forum,en heel veel plezier met je nieuwe aanwinst. Groette Martine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Musketier
|
![]()
Twee aanmeldingen op één dag, het word nog druk hier!!!!
Leuk! en Welkom en we zien graag wat foto's van je nieuwe "vriendin"!! Bert |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Hallo Bart
![]() Waar heb je je Tsjech gekocht ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Hallo Bart!
Welkom op dit forum ![]() En ik hoop je hier in de toekomst nog veel tegen te komen! Het zou hartstikke leuk zijn als je een foto van je nieuwe aanwinst hier op het forum zou zetten. Want dan zou ze gelijk ook de eerste van al haar broers en zussen zijn die al met een foto op wolfdog staat ![]() Mijke
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Hallo allemaal,
bedankt allemaal voor jullie berichtjes. Ik ga zeker veel op het forum rond hangen, want ik ben echt een forumspammer ![]() Ik heb de eerste foto's al getrokken, het zullen nog geen actiefoto's zijn want ze sliep toen we het fototoestel gevonden hebben. Normaal zou ik morgen ze kunnen posten of online zetten. Ik heb mijn pup bij Michael en Ina Eichhorn gehaald, het zijn heel vriendelijke mensen die me voor en ook na de aanschaf van mijn pup me steeds goed helpen. hier ga ik het voorlopig bij laten, mochten jullie nog iets willen weten, laat het maar horen maar nu moet ik me gaan bezig houden met Jessie, want het aandachtsmachine is wakker geworden ![]() groetjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Member
|
![]()
Hallo Bart en Jessie,
![]() Ik wacht met spanning op die lieve, leuke, ondeugende en slapende foto's van Jessie! ![]()
![]() |
#9 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Welkom op het forum! Heel veel plezier met je pup!
Groetjes Kim en een poot van Denzel
![]() |
#10 |
Junior Member
|
![]()
Hoi Bart,
Welkom op het forum en heel veel plezier met Jessie ![]() Groetjes Yolanda |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Angel en Bachata,Luna
|
![]()
Hoi Bart,
Welkom hier en we zijn natuurlijk benieuwd naar foto's van Jessie ![]()
![]() |
#12 |
Member
|
![]()
Dag Bart, welkom. Leuk dat een duitse TWH op ned, forum terecht komt. Veel succes met je pupje. Die heeft goed wolfsgedrag kunnen afkijken en veel speelkameraden gehad waar jij nu alleen aan moet voldoen
![]() gr Jos |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
Zijt maar zeker Jos. Het is me er eentje die alle aandacht opvraagt op het moment. Maar ik mag nog niet klagen, ze doet het tot nu toe heel goed, ben zeer tevreden tot op heden ![]() ![]() PS de foto's komen eraan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Junior Member
|
![]()
Dag Bart,
Inderdaad welkom op dit forum. Veel plezier met uw pup |
![]() |
![]() |