![]() |
![]() |
|
Honden shows Onze show successen, hoe je een Tsw kunt voorbereiden, hoe hem te showen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#121 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Nou Denzel is ook aan de slanke kant. Je kunt dan net niet zijn ribjes zien, maar zijn heupen en ruggegraad wel. Zeker nu hij zo ziek is zie je dat ie geen reserves heeft.
Ook ik prop het beest vol, maar hoemeer in er in wil proppen, hoe eerder meneer zijn eten laat staan. Heeft dus helemaal geen zin. Ik kan dus goed begrijpen dat Martine er niet veel aan kan doen dat haar hond slank is. This niet dat ze het doet omdat ze het mooier vind staan. groetjes Kim PS ben blij dat ik thuis ben gebleven. Denzel is nog steeds ziek.
![]() |
#122 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() Ik was echt tevreden met me ZG ![]() Dan gewoon simpel een Zeer Goede Tjech ![]() Groette Martine.
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]()
hihihihihihihihi nou ben blij dat er in iedergeval iemand blij is met zijn uitslag.
![]()
![]() |
#124 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#126 |
Yara
|
![]()
Wat heeft ie precies? Sterkte met hem in ieder geval!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() Want daar bestaat de vereniging toch uit ????? IHIHIHIH maar denk gezien de opkomst van de vergaderingen, dat 10 keurmeesters op het lijstje wel errug veel van het goede zal zijn ![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Senior Member
|
![]()
De opmerking van Barry : ""de vereniging" zijn niet alleen bestuursleden maar ook de leden zelf" klopt helemaal!
![]() Quote:
@Martine, dan moet je natuurlijk niet wachten tot de volgende ALV, want dan is het te laat om nog een keurmeester te kunnen kiezen voor een volgende KCM. ![]() Een bestuur is niet het hoogste orgaan in een vereniging (dus ook niet in een RV!) volgens het (bij wet geregelde) verenigingsrecht. Maar een een Algemene Leden Vergadering is altijd het hoogste orgaan! ![]() En een bestuur bereidt de ALV voor en voert de besluiten van een ALV uit. In statuten is altijd vastgelegd dat een bestuur regelmatig binnen een bepaalde tijd een ALV moet uitschrijven (minstens 1 x per jr). Daarnaast is het altijd mogelijk om als leden aan het bestuur om een extra ALV te vragen. Als een bestuur daar niet aan voldoet, kunnen leden zelfs zelf een ALV uitschrijven. ![]() Dit was even een technisch verhaal rond verenigings recht, maar zo zwaar hoeft het echt niet te liggen ![]() ![]() @iedereen die dit leest Dus... als er meer leden van de NVTW zijn, die graag ook zelf inspraak willen in de keuze van een keurmeester voor een volgende KCM, meldt het hier of via PM bij Martine ![]() Want alleen SAMEN kan je als leden zaken veranderen binnen een RV en je hebt daar ook VOLLEDIG het RECHT TOE! En dat is dus een algemeen democratisch principe ![]()
![]() |
![]() |
#129 | ||
Senior Member
|
![]() Quote:
![]() ![]() Quote:
![]() (ik ben zelf echt geen show mens, zal het ook nooit worden ook! Ik heb zelf frisse tegenzin in dit soort activiteiten met mn doggy’s en ik onderneem liever gewoon dingen met ze. Eerlijk gezegd is de enige reden dat ik ooit deelneem, dat ik wil laten zien dat ik als (niet show) fokker echt geen bagger doggy’s heb…Maar m’n doggy’s en ik vinden er eerlijk gezegd geen…….. aan ) Maar ik vind wel dat als leden van een RV zelf voorkeur hebben voor een keurmeester voor een KCM zij dit zeker kenbaar moeten maken!!!! ![]() En als meerdere leden van de NVTW inspraak willen hebben in de keuze van een keurmeester voor een KMC zal ik mij daar ook zeker sterk voor maken. ![]() En als andere fokkers er ook voor zorgen dat hun eigenaren lid worden van de RV en op de ALV komen om te stemmen, is zo’n gezamenlijke keuze natuurlijk “appeltje eitje” volgens democratische regels! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
n00b
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#131 | |
n00b
|
![]() Quote:
Hoe meer leden er komen naar een ALV, hoe beter! En ik zie dan ook helemaal geen beren op de weg om over zoiets als de keurmeester op het KCM te stemmen. Dus ik zou zeggen, niet l**ll*n maar inbrengen. ![]() En met de 2e alinea ben ook ik het natuurlijk roerend eens... ik zie de aanmeldingen dan ook graag binnenkomen... ![]() Als ik het zo hoor gaat het een interessante ALV worden. ![]() @Martine, Je bent toch niet echt een kynotr*tj* aan het worden he? hahahaha ![]() groetjes, Barry
![]() |
![]() |
#132 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() ![]() Maar om je hond nou gewoon te zwaar laten, voor het geval hij misschien "iets" gaat mankeren vind ik zelf ook wel erg ver gaan ![]() Groette Martine.
![]() |
![]() |
#133 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() ![]() En vervolgens mij gaan vertellen dat ik er niet te lang mee moet wachten ![]() Maar als ik van de week ff tijd heb zal ik ff een net brieffie gaan opstellen voor het bestuur ![]() Groette Martine.
![]() |
![]() |
#134 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() ![]() Nee, maar ga wel zweven als we het voor elkaar krijgen als er in de toekomst alleen nog een CM word georganiseerd door de RV, er geen "U" meer aan honden worden gegeven die aan buikkruipen doen ![]() Want het behoord niet in deze mate in het ras te zitten, "enige" terughoudendheid kan voorkomen maar dan nog enigzins ![]() Dus in mijn ogen behoord "1 UITMUNTENDE TJECH" dit gedrag absoluut niet te vertonen. En zeker niet op zo een terrein ![]() dingen/geluiden voor honden voorkomen. En alles TOTALLY RELAXED verloopt . IHIHIHIHIH Maar dat zweven zal niet zo gauw gaan gebeuren, en krijg het zeker niet alleen voor elkaar ![]() Groette Martine.
![]() |
![]() |
#135 | |
Yara
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Yara
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Lupo & Mizar
|
![]()
Ik ga mij niet in de discussie mengen maar heb wel een paar foto's online gezet. Niet volledig en ook niet alle honden.
![]() Vind deze het leukst. De rest op http://www.mijnalbum.nl/Uitnodiging=LRZXMTGD Wil je een foto in volle resolutie zonder watermerk stuur mij dan even een berichtje. Groetjes, Gerard |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
senior member
|
![]()
Wij hebben erg genoten van de clubmatch met onze Lucky (Delan van Hiemrod). Het was voor ons de eerste keer en we vonden het gewoon leuk om het mee te maken, bekenden te zien en Lucky bezig te zien tussen zoveel soortgenootjes. Ook grappig om mensen en hun Tsjechen te ontmoeten die je van wolfdog kent, maar nog nooit in levende lijve ontmoet hebt.
We hadden er ons eerlijk gezegd niet écht stevig op voorbereid. Ik mocht meteen de spits afbijten en alhoewel ik frequent paarden heb voorgebracht, was zo'n puberende Tsjech toch wel even iets anders... Gelukkig is Lucky verre van schuw en heeft ie z'n best gedaan. Tandjes laten zien ging wat moeilijker op moment dat de keurmeesteres zijn tanden/kaken op elkaar wilde zien. We hebben in de puppenklasse een veelbelovend in de wacht gesleept en een eerste prijs ![]() Over het onderwerp té mager: Lucky was een beetje aan de té volle kant. We hebben hem tot voor kort heel mooi op gewicht kunnen houden, mede met het oog op z'n groei zeker niet te dik (heupen). Afgelopen week ontdekten we dat ie stiekem in het schuurtje van de zak brokken bleek te snoepen! We geven in hoofdzaak KVV en enkele malen per week brok. Schuurtje zit nu goed op slot en we gaan weer goed op z'n gewicht letten! Tot de volgende keer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
n00b
|
![]() Quote:
Afgelopen April had ik hem al gezien tijdens het animal event op de beekse bergen en toen was het nog een klein pupje. Tiz nu al een hele knaap geworden zeg. ![]() En voor een eerste show is het toch een leuk resultaat zo'n 1e prijs hahahaha ![]() Groetjes Barry
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]()
Het ventje heeft een flinke maag/darminfectie schijnt. Hij poept alleen goed en eet (sinds vandaag) weer prima. Toch is zijn temperatuur nog steeds te hoog.
Afwachten wat de antibiotica doet. groetjes Kim PS ik ben VOOR het stemmen!
![]() |
|
|