![]() |
![]() |
|
Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Kennel van Goverwelle
|
![]()
[quote=herder;96336]Wel foto`s maken dan voor op het forum hè!!
![]() Hoeveel nieuwe TSW pups zijn er nu in Nederland van z Hvozdecké Kotliny kennel en hoeveel van Goverwelle kennel? quote] 6 pups zijn er gehaald uit tsjechie waarvan wij er ook een hebben, een teef. De oudere broer hiervan hebben we ook (1 jaar ouder) en van onze eigen fok zijn er 2 pups gr vero |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Ja en je vergeet mijn grote liefde Veer! Rony.
Hebben we vorig jaar november in Tsjechie opgehaald, Arent en ik waren toen mee. Hij was toen 6 maanden. En dat is de grote broer van deze rakkers uit de zelfde combinatie. Dat is een geweldig mooie reu geworden, waar ik echt helemaal weg van ben. Groetjes Kim
![]() |
#3 | |
Kennel van Goverwelle
|
![]() Quote:
hey kimmie lees is ff goed. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
|
![]()
Hee, Monique,
Even een kleine correctie Het is niet de kennel van Litavske Kotliny maar van Hvozdecke Kotliny. De moeder komt uit de kennel van Litavske Kotliny. Verder is het leuk om deze verhalen allemaal te lezen want ik heb natuurlijk ook een paar dagen van dit spul mogen genieten en inderdaad, een keuze maken was heeeeel moeilijk. Alle leek op elkaar en qua karakter deed het ook niet voor elkaar onder. Ik hoop echter, dat iedereen zijn hondje uitgekozen heeft, dat bij hem of haar past maar zo te horen is dit aardig gelukt. Veel plezier de komende tijd, Letty |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Kan het kloppen dat dit de derde keer is dat ze deze combinatie gedaan hebben?
25 mei 2005 19 mei 2006 en dan nu jullie puppies. Tjee wat een grote familie is dat ![]()
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
bedankt voor de correctie Letty
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Shyva is nu 2 volle dagen bij ons,
en het gaat heel goed met haar ! Je kan merken dat ze al wat meer op haar gemak is, ze haalt nu vaak ondeugende dingen uit, en begint de 'oudere' honden ook uit te dagen. Ze eet goed, is overdag zo goed als zindelijk, en piept even als we naar bed gaan, maar is binnen 5 min. stil, en dan hoor je haar de hele nacht niet. Het is leuk om te zien hoe meer zelfvertrouwen ze krijgt, in de tuin (1000m2) ze trekt er nu al zelf opuit. Tis gewoon een klein ondeugend puppekind ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|