|
|
|
|||||||
| Ras standaard en bonitatie Hoe een typische Tsjechoslowaakse Wolfhond er uit zou moeten zien, afmetingen en bespreking van de rasstandaard |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#33 | |
|
Senior Member
|
Quote:
Ik leg nu net pas de tel neer na een aantal gesprekken met mensen in landen van oorsprong waarin we het o.a. hadden over een bonitatie in Nederland! Zoals Letty al schreef kan een bonitatie ook hier best georganiseerd worden. Maar in mijn optiek hoeft dat niet afhankelijk te zijn van een RV. Voor mij persoonlijk is het dan ook weinig interressant of en waarom een RV daar wel of niet aan mee wil werken. Waneer er meerdere mensen in Nederland deel willen nemen aan een bonitatie met hun TsW ben ik bereid om alles hiervoor te regelen om dit ook te kunnen realiseren. Héél graag zelfs! Dus daarom nu kortom de vraag aan alle forum leden( meepraters en alleen meelezers), wie van jullie wil meedoen aan een Bonitie (= fokgeschiktheids test in de landen van oorsprong) in Nederland???? Ook als je niet/nooit wil fokken geeft deze test aan in hoeverre jouw hond voldoet aan de rasstandaard Ik hoop dan ook om veel positieve reacties te krijgen Want dat zou bij mensen in veel andere landen de opinie kunnen wijzigen, dat wij hier in Nederland alleen shit TsW's hebben die niet eens door een bonitatie kunnen komen!
|
|
|
|
|