![]() |
![]() |
|
Overig Alles over Tsjechoslowaakse Wolfhonden |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hallo,
Mijn naam is Danielle en ik ben getrouwd met Toine. Samen hebben we nu twee honden. Ice wordt bijne twee en is een saarlooswolfhond teefje. Noa is ongeveer 10 maanden en is een tsjechoslowaakse wolfhond reutje. Ik kijk regelmatig op deze site en ik dacht dat het wel even leuk was om me voortestellen. Noa en Ice zijn nu twee dikke vrienden. Ze kunnen leuk met elkaar spelen en kunnen niet meer zonder elkaar! Het spelen gaat af en toe een beetje lomp en vallen er dan ook gewonden. Ice heeft door het druk rennen het prikkeldraad te laat gezien en Noa heeft er een handje van om de muur te laat te ontwijken. Zo onstaan er wel eens wat wondjes, maar gelukkig kunnen ze elkaar goed verzorgen en proberen ze elkaar de wondjes schoon te maken. Groetjes, Danielle (en Toine) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Hartelijk welkom op dit forum!
Leuk dat je je even voorstelt en ik hoop je hier in de toekomst ook nog vaker tegen te komen! ![]() De eigenaren van het zusje van Noa praten ook mee op dit forum. Wat leuk dat het zo goed samengaat met die twee verschillende soorten wolfhonden ![]() Mijn ervaring is ook hoor, dt als wolfhonden samen spelen, ze overal tegenaan denderen ![]() Pas later als de een de ander af gaat likken, merk ik vaak pas dat er een iets heeft ![]() Daarom zeg ik ook wel tegen mensen die het "zielig" vinden om hun hond eens te corrigeren of wat harder aan te pakken: "kijk eerst eens een keer goed hoe ze onderling spelen en elkaar soms corrigeren" ![]() Groetjes Mijke
![]() |
#3 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Welkom op het forum !!
Veel leesplezier ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Hallo Danielle,
Welkom op het forum ![]() Ik hoop je veel op het forum tegen te komen en dat je je ervaringen met ons zou willen delen. ![]() Heel veel plezier met Ice en Noa. Groetjes Yolanda |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Welkom danielle, zeg ken je ik je niet ergens van hihihi
![]()
![]() |
#6 |
Junior Member