![]() |
#13 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
Verder kan ik je vertellen dat sinds ik de betreffende fokker ken, ik veel vertrouwen in die persoon heb, ten eerste hebben wij een prachtige teef van een nest daar, ten tweede geeft deze fokker een hele goede nazorg, en als mijn 2 tsjechen ooit om welke reden dan ook ondergebracht zouden moeten worden ging mijn keuze gelijk naar deze persoon uit. Ik ken niet de hele geschiedenis, maar ik weet dat deze fokker zich ook vaak heeft ingezet om herplaatsers te plaatsen, de vraag is dus of je daar aan de kwaliteit van een fokker in het negatieve moet meten, of juist in het positieve. voor mij is het antwoord duidelijk. En verder heb ik wel eens gehoord van fokkers die liever geen afstand doen van hun honden en daardoor met grote aantallen honden zitten, die dan nooit en ten nimmer de aandacht kunnen krijgen die een hond zou kunnen krijgen die een hond krijgt die gewoon weer in een gezin wordt geplaatst, dus lijkt het me juist heel slim om een hond na een aantal nesten bij een gezin onder te brengen. Ikzelf hecht me teveel aan een dier om hem uberhaupt nog weg te doen, maar daarom ben ik ook geen fokker. Ik denk dat jij er ook zo over denkt, maar jij bent ook geen fokker. Een fokker moet een gezond fokbeleid voeren, en een als maar groeiend aantal dieren levert bv ook gevaren op mbt ziektes. Maar nogmaals, meningen mogen gelukkig verschillen. Maar houdt aub ook rekening met andere mensen, die ook een andere mening kunnen hebben. En iemand blokken zal ik niet gauw doen, maar het is een mogelijkheid. |
|
![]() |
![]() |
|
|