![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Goofy zijn gewricht aan voorpoot is op 2 plaatsen gebroken.
Momenteel wordt hij geopereerd, er zal een spilletje geplaatst worden. De operatie heeft wel een prijskaartje van 1200€ ![]() Hij zal 4-5weken revalidatie nodig hebben! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Hopelijk lukt de operatie goed,
en gaat het revalideren voorspoedig, ![]() Phoe...das wel een stevig prijskaartje... ![]() Sterkte !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
Ik ben zeer blij dat hij terecht is! Dikke knuffel aan de grote wolf! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Wat goed dat ie weer terug is.
Ja 1200 euro is veel geld maar ik zou het betalen zonder er over na te denken. Mischien is een honden verzekering in de toekomst iets. Dat heeft ons al veel geld gescheeld de afgelope jaren. trekte met de poot verder. gr bob |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Twas veel complexer dan eerst gedacht volgens de foto's.
Gewricht is op 3 plaatsen gebroken, zitten nu 3 plaatjes in en een hoop vijzen. Hij moet 6 weken revalideren met verband en spalk. 1200€ was al veel te laag ingeschat, de operatie,medicatie en nazorg zal rond de 2000€ liggen ![]() Ondertussen heeft ook iemand gebeld die het accident gehoord heeft. Hij is wel degelijk omver gereden door een auto maandag middag. Politie is er bij geweest en die klootzakken hebben mij niks laten weten van die melding! Nog een melding van dinsdag hebben ze ook niet doorgegeven... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Politie is je beste vriend,maar niet die van je hond.
Dat is echt balen zeg. Hopelijk komt die poot goed .Veel geld zeg voor een operatie.Ze weten toch wel van prijzen tegenwoordig. Gr. Christa |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|