![]() |
![]() |
|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 | |
n00b
|
![]() Quote:
Wat verschrikkelijk zeg..... snel afschieten die lui... werken... alsof ze helemaal gek zijn zeg.. ![]() sarcastische modus uit: Werk zelf 4 dagen en m'n vrouw 5.... dus ik snap bovenstaande opmerking niet helemaal... maar dat kan aan mij liggen.. ![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Ik werk hellemaal niet ik ben alleen aanwezig
![]()
![]() |
#3 | |
Senior Member
|
![]() Quote:
Maar niet alle werkende mensen hebben ook de luxe, van zo'n super opvang van doggies als ze zelf werken!
![]() |
![]() |
#4 |
n00b
|
![]()
Nee.. maar ik denk dat er wel meer mensen zijn die werken, toch een tjech hebben... en niet een super opvang, maar waar een tsjech toch een prima plekje heeft...
![]()
![]() |
#5 |
Senior Member
|
![]()
Weet ik maar al te goed
![]() Heb op dit moment zelfs een dubbele job ![]() ![]() Maar heb wel de luxe dat ik merendeels zelf mijn tijd kan indelen en ook veel thuis kan werken. Maar even zonder gekheid, ik denk ook dat het voor een oudere hond geen probleem hoeft te zijn als een eigenaar (parttime) werkt. Maar een (jonge) hond hele dagen alleen laten zijn in een doorsnee gezinshuis/gezinssituatie met een bench in de kamer vind ik zelf ook niet zo'n optie. ![]() Maar het is natuurlijk ook helemaal afhankelijk van de situatie en wat men zelf van het houden van een hond verwacht. Want ik ken ook honden die het ook prima naar hun zin hebben in een roedel met andere honden en die hun eigen grote speel/onderdak ruimte hebben. ![]() Maar in deze situatie zoekt Stefanie een plek voor een jonge TsW die een bepaalde situatie gewend was: "Zijn baasje was altijd thuis, waardoor hij nu moeilijk alleen kan zijn." En dat is dus wel iets waar een toekomstige eigenaar wel rekening mee moet houden!
![]() |
#6 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
![]() En daarom vind ik voor DEZE hond, 3 hele dagen alleen zitten teveel !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
n00b
|
![]()
Ah op die fiets... dat kon ik uit dat korte zinnetje met boze smiley niet opmaken.
![]()
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd ![]() Last edited by Azazel; 13-11-2010 at 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Junior Member
|
![]()
Mijke heeft alleen een schrijf fout gemaakt het moet verwend zijn en niet gewend.
En drie dagen alleen is dat dan ook werkelijk 3/24 ![]() ![]() ![]() ![]() Groet Peter
![]() |
|
|