Vai indietro   Wolfdog.org forum > Nederlands > Wolfhonden en wolven

Wolfhonden en wolven Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over andere wolfhonden: Lupo Italiano, Indian Dog...

Rispondi

Strumenti della discussione Modalità di visualizzazione
Vecchio 10-06-2010, 10:52 PM   #1
bobpeletier
Junior Member

L'avatar di bobpeletier

ubicazione: Hilversum
predefinito

Quote:
Originariamente inviata da Tatti Visualizza il messaggio
Hier mogen alleen zuivere Tsjechen geplaatst worden die in het bezit zijn van een FCI stamboom.

Gr
Tatiana
Mij ging het meer om het type hond, dat moeilijk te houden is.
Dat ook die honden een goede baas krijgen, in plaats van dat ze 3 hoog in een flat komen.
Maar ik bespeur hier dat het u om het ras gaat, ik zeg toch ook niet dat ze der mee moeten fokken.
Ik bedoel alleen dat die honden ook recht hebben om goed terecht te komen ras zuiver of niet.
bobpeletier jest offline   Rispondi quotando
Vecchio 10-06-2010, 11:51 PM   #2
Arnolda
Junior Member

L'avatar di Arnolda

ubicazione: Barneveld
predefinito

Beste Bob,

Je kan bij Google Alerts aangeven dat je een bericht krijgt zodra er wat nieuws op internet komt waarvan jij aan kan geven wat je interesse is. Hoef je niet zo te speuren maar komen de meldingen vanzelf binnen.

www.vanmeiselsstee.nl

Ultima modifica di Arnolda : 10-06-2010 a 11:57 PM
Arnolda jest offline   Rispondi quotando
Vecchio 10-07-2010, 08:14 AM   #3
Tatti
Junior Member

L'avatar di Tatti

ubicazione: Opglabbeek (B)
predefinito

Quote:
Originariamente inviata da bobpeletier Visualizza il messaggio
Dat ook die honden een goede baas krijgen, in plaats van dat ze 3 hoog in een flat komen.
Maar ik bespeur hier dat het u om het ras gaat, ik zeg toch ook niet dat ze der mee moeten fokken.
Ik bedoel alleen dat die honden ook recht hebben om goed terecht te komen ras zuiver of niet.
Ik begrijp heel goed hoe u gedachtegang gaat, maar als ik denk over hoeveel Tsjechen er regelmatig een nieuw thuis zoeken omdat veel fokkers graag vergeten te vermelden dat ze een toch iets andere handleiding hebben als de standaard huis-tuin en keukenhond, of de ex-fokhonden die door hun bazen gedumpt worden, sorry maar dan heb ik mijn handen vol.
Zelf ben ik de afgelopen maanden als voor 4 Tsjechen bezig geweest om deze of op te vangen of goed herplaatst te krijgen, en staat er weer eentje op wacht die een nieuwe plaats zoekt, maar te zwijgen van de Oostenrijkse Tsjech die inmiddels gelukkig een nieuw plaatsje gevonden heeft.
En zo zijn er hier veel meer mensen op het forum die hiermee bezig zijn, maar het heeft geen nut om alles aan de grote klok te hangen, en sommige honden zijn beter in stilte te herplaatsen.

Ik maak niet de forumregels, maar deze melden duidelijk dat op deze Internationale site alleen zuivere Tsjechen mogen komen.
En denk eens na hoeveel honden zouden deze site bevolken als alle aangesloten landen hier moeilijke rassen gaan plaatsen of honden die door opvoeding moeilijk geworden zijn?

Ik vind het dus zeer ongepast om mij ergens op te wijzen aangezien ik de enige geweest ben die de moeite genomen heeft u iets uit te leggen.
Geregeld komen bij mij ook Amerikaanse Bulldoggen en Amerikaanse staffords binnen waar ik nieuwe adressen voor zoek, dus het is absoluut niet zo dat alles wat geen Tsjech is mij de bomen in kan, maar ik heb het persoonlijk druk genoeg om de rotzooi van bepaalde mensen mbt honden op te knappen.

GR
Tatiana

Tatti jest offline   Rispondi quotando
Vecchio 10-07-2010, 07:05 PM   #4
mijke
Senior Member

L'avatar di mijke

ubicazione: Warnsveld
predefinito

Quote:
Originariamente inviata da bobpeletier Visualizza il messaggio
Beste Bob,

Het gaat er niet om welke ideeen Tatti heeft over herplaatsers!
Noch over de ideeen van andere forum lezers!

Maar het beleid / regel van deze site is: dat er alleen bemiddeld mag worden voor TsW's met FCI stambomen

Voor andere herplaatsers (TsW mixen of andere rassen) zal men van andere sites gebruik moeten maken.

PS: I am not a moderator anymore!!
http://www.ursidaestee.wolfdog.org/voor%20wolfdog/handtekening/New%20format%20banner%20Wg.jpg
mijke jest offline   Rispondi quotando
Vecchio 10-08-2010, 07:30 PM   #5
loco
Non active.

L'avatar di loco

ubicazione: Outside, walking the dog.
predefinito

Quote:
Originariamente inviata da mijke Visualizza il messaggio
Het gaat er niet om welke ideeen Tatti heeft over herplaatsers!
Noch over de ideeen van andere forum lezers!.
Als ik het goed lees is dat juist wel de vraag van Bob .
(Maar ik denk wel vaker iets goed te lezen )
Dus toch ook mijn mening .

Ja, elke hond heeft ongeacht ras of kruising recht op een goede baas .
En als het een goede baas is maakt het niet uit of ie op 3 hoog achter woont .
Maar ik ben het wel eens met het beleid van wolfdog.org juist omdat dit een site is die specifiek de TSW vertegenwoordigt .
Dus alleen raszuivere herplaatsers op wolfdog.org.

Groette Martine.

Ultima modifica di loco : 10-08-2010 a 07:33 PM
loco jest offline   Rispondi quotando
Rispondi