![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Barry en ik zijn gepromoveerd naar de B2
![]() Voor alle zekerheid en testosteron bommetjes wat extra lekker beloningsmateriaal ingeslagen... en het was geworden gekooktte worst. JUMMIE Helaas mochten een aantal van de honden niet door naar de B2 en waren er allemaal nieuwe honden op jawel.. zijn grote vriend de finse lappenreu na ![]() En ik moet zeggen.... het ging heel erg lekker ... natuurlijk de juiste beloning en maar 1 hond waar ik echt op moest letten. Gedurende het hele uur maar 2 x gegromd, en geen enkele keer uitgevallen naar de andere hond, zou het dan toch nog wat kunnen worden??? ![]() In ieder geval weer even een aantal keren de schutting gedaan met 2 sprongetjes ervoor, en raakvlakken gingen helemaal goed ![]() De slurf gaat ook al aardig, juf hoeft nog maar klein stukje open te houden en Barry krijgt de stof al op zijn neus, Tunnel is helemaal prachtig om te doen. Het enige nog wat moelijke onderdeel is de band, raar maar waar, 2 x perfect en daarna 2 x weigering... ik snap het niet, maar ja volgende keer maar beter, oetlul zit me dan aan te kijken van he hallo die heb ik net al gedaan, nu weer wat leuks graag ![]() Al met al ben ik hartstikke tevreden met mijn mannetje en hebben we weer zin in het komende seizoen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Non active.
|
![]()
Gefeliciteerd met jullie promotie
![]()
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Fijn dat het zo goed gaat, en hij het blijkbaar echt wel leuk vind.
En natuurlijk ook van mij proficiat met de doorgang naar de volgende klas ![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Gisteren de 3e les gehad, en ik kan het echt aanraden een behendigheidscursus met je hond
![]() Ik heb superlekkere beloningen in mijn zakje.... gisteren plakjes frikandel... en ja ik werk ook niet voor een spruitje op zijn tijd ![]() Hij vind alle toestellen leuk, en ook leuker dan de sprongen, gisteren een stuk of 4 sprongetjes achter elkaar gehad en ook 1 waarbij je de hond weg moest roepen voor de tunnel (favoriet toestel van Barry) en wat wonder boven wonder nog lukte ook. Ik heb trouwens het idee dat Barry meer relaxter wordt op het veld, begint in de gaten te krijgen dat samen iets doen ook leuk is, en dat als je iets voor jezelf gaat doen dat je dan gewoon geen beloning krijgt ![]() Gisteren weer de wip gedaan, en ja als je daar als een debiel over heen rent dan komt de wip nogal hard op de grond terecht en wordt je ook als tjsech gelanceerd van de wip ![]() Al met al dus weer een leuk avondje gehad, alleen jammer dat mijn knie een beetje rot is.... Last edited by jmvdwiel; 19-03-2010 at 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Wat goed dat Barry het nu ook leuk gaat vinden !
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Vanavond weer naar de behendigheid geweest
![]() En het is nog steeds een feestje om te doen volgens Barry, sociaal gezien gaat hij er ook nog iedere les op vooruit, de afstand tussen Finse lappenhond en Barry kan steeds kleiner worden voordat Barry zijn irritatie grens is bereikt ![]() Barry heef vandaag los mogen wippen, gaat netjes in de ho ijzers op het kantelpunt en blijft ook goed wachten op het raakvlak, het begint een brave hond te worden die Barry van mij. De paaltjes staan nu op 1 rij, het zijn er nog 6 met de strips er nog omheen, maar vanaf volgende week gaan we uitbouwen richting het einddoel nml 12 palen achter elkaar. Ook dit vind hij een leuk toestel. IN ieder geval hebben wij weer een fijne avond gehad en ben ik dik tevreden over mijn mannetje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Het word toch echt eens tijd dat je iemand een fototoestel in de handen drukt,
zodat we eens kunnen genieten van wat plaatjes ![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |