![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Wij organiseren op zondag, 20 September een BBQ en deze zal gehouden worden in Andel en start om 14.00 uur.
Iedereen krijgt dan een eigen bordje met vlees, dat is wel zo eerlijk en zo heeft iedereen even veel. Verder wordt er gezorgd voor een heerlijke salade en stokbrood. Uiteraard zijn er ook sausjes aanwezig. Drank is gratis!! Er is voor een tent gezorgd dus als het regent zitten we droog. De kosten: Euro 12,50 voor leden Euro 17,00 voor niet-leden Wilt u meedoen? Meld u dan zo snel mogelijk aan op [email protected] met de vermelding van uw naam en het aantal personen. Het geld kunt u overmaken op rekening nummer P 3296634 tnv Tsjechoslowaaksewolfhondenklup voor 13 september eveneens met vermelding van uw naam en BBQ. Helaas zijn er geen honden toegestaan ivm het vlees en de beperkte ruimte in de tuin van Stefanie. Meer dan genoeg ruimte voor de mensen maar de honden op enige afstand van elkaar af leggen gaat niet lukken. Voor geintresseerde in het ras zijn natuurlijk wel de honden van Stefanie aanwezig. Eén verzoek wilt u zelf een stoeltje mee nemen aangezien wij er helaas niet genoeg hebben. Voor de routebeschrijving zie de agenda op onze site : http://www.wolfhondenklup.nl Het adres: WILHELMINASLUIS 7 4281 TW ANDEL
![]() |
#2 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
In verband met het bestellen van het vlees,
![]() nog twee weken om je op te geven... Dus graag opgeven voor 13 september ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
Groetjes Arnolda |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
![]() Ik heb begrepen dat er al een aardig groepje mensen zich opgegeven hebben..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
ff up...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
Wij komen zeker graag af !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
@ Sheltiefun; leuk dat jullie er ook bij zijn !!
(@ Mijke, wat staan er 'rare' topics in de lijst ?? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Ben je wel van plan om te komen ?
Maar heb je je nog niet opgegeven en betaald ?? ![]() Doe dat dat voor zondagavond, want maandag moet ik het aantal pers. doorgeven aan de slager. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Junior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
n00b
|
![]()
![]() |
#11 |
Junior Member
|
![]()
Ik heb dus nu pas door dat dat bericht algemeen was, ik dacht dat dat gelde voor mij
![]() 'k was een beetje te rap ![]() Zijn er al veel inschrijvingen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
@ Barry, doe niet zo flauw, jôh...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
n00b
|
![]()
Je hebt gelijk, het is inderdaad erg flauw. Maar een topic vullen met pb's naar elkaar is minstens zo flauw. Gebruik gewoon pb's naar elkaar a.u.b. Dan zijn dit soort flauwe berichtjes van mij onnodig.
![]() Gr, Barry
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd ![]() Last edited by Azazel; 11-09-2009 at 17:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Junior Member
|
![]()
Dag mensen,
Ik heb me zojuist ook opgegeven voor de BBQ. Ik kijk er naar uit en ben ook erg benieuwd naar de honden van Stefanie. Hopelijk is het niet erg dat ik een fototoestel meeneem zodat ik wat foto's kan maken? Tot de 20e! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
enne.... je mag natuurlijk je fototoestel meenemen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Junior Member
|
![]()
Het is al weer een week geleden dat de TWK haar jaarlijkse BBQ had.
Het was dit jaar voor de 3e keer op rij prachtig weer. Hoewel het leek dat er dit jaar bijna geen mensen kwamen liep het storm met inschrijvingen in de laatste twee weken. Het was dan ook gezellig druk en omdat er geen honden mee waren was er volop tijd om met iedereen te spreken, Ook waren er mensen die geïnteresseerd zijn in de Tsjech en hebben met verschillende baasje kunnen praten om zich een goed beeld te vormen over onze lieverdjes. Er waren zelfs leden vanuit België. Hieronder nog wat foto’s en misschien na het zien van de foto’s tot volgend jaar. Gerard Jeurissen Secretaris TWK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#17 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Het was weer zoals ieder jaar
een gezellige middag !! ![]() natuurlijk mogelijk gemaakt door alle aanwezigen, daarvoor: ![]() Alle foto's staan hier verzameld: http://s261.photobucket.com/albums/ii65/wilfwoman/?albumview=slideshow Last edited by wolfwoman-stefanie; 27-09-2009 at 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|