![]() |
![]() |
|
Pers, TV en reclame Tsjechoslowaakse wolfhonden in de pers, reclame, video clips en TV (die zichzelf of wolven spelen), artikelen en programma's over het ras... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Ongeveer een maand gelden werd ik benaderd door “Magdan” fotostudio uit de Haag.
Of ze een fotoreportage mochten maken van mijn Tsjechoslowaakse Wolfhonden. Zij zullen deze foto’s gebruiken, voor reclamedoeleinden, op stickers, sleutelhangers, kalenders enz. En ook voor bij een artikel in een tijdschrift. Zaterdag 5 sept. was het zover, er kwamen twee fotograven om foto’s te nemen. We begonnen om 15.00 uur bij ons achter het huis op de kade, Later hebben we nog foto’s genomen bij het strandje aan de Maas, en waren rond 17.30 uur klaar Ik denk dat er zeker zo’n 1000 foto’s genomen zijn (4 geheugenkaarten vol) Zo’n 40 foto’s heb ik op CD gekregen. Op al deze foto’s is het copyright van toepassing ! Wil je ze zien, kijk dan op; http://www.vantaelsesluske.nl/foto/september-2009/index.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
|
![]()
Je kan wel zien dat ze door een prof zijn gemaakt, zitten erg mooie foto's bij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Wat een geweldig mooie foto's zijn dat. Om jaloers op te worden!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Bedankt voor jullie leuke reacties !!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
erg mooie foto's!
![]() |
#6 |
bench
|
![]()
Wat voor tijdschrift???? Leuk voor Bob. Koop ik voor hem ook vakliteratuur
![]()
![]() |
#7 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
Ik krijg t.z.t. een exemplaar toegestuurd. ![]() Thanx ![]() Last edited by wolfwoman-stefanie; 18-09-2009 at 23:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|