|
|
|
|||||||
| Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Junior Member
|
Hoi Dorien,
Ik heb zelf ook eenzelfde kruising maar dan in de vrouwelijke vorm. De tekening is bijna identiek. Haar naam is Chinook en ik heb haar als pup van 7 weken uit een gepland nest gekregen. Zij is niet zo`n sloper maar ik moet ook wel het een en ander ondernemen om dingen van haar gedaan te krijgen. Verder is ze ontzettend lief , makkelijk met kinderen en volwassenen. Jaagt zeer graag op konijnen, muizen en eekhoorns, maar vangt alleen af en toe een muis. Helaas houdt ze niet van een grote groep honden en met de laatste wandeling in de Loonse en Drunense Duinen ben ik toch maar afgehaakt. Dus dan lees ik maar een beetje wat er op het forum komt zodat ik altijd weer iets opsteek.IMG_2416.jpg groetjes Monique |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
Nogmaals welkom Dorien.
En inderdaad zeg wat een verhaal mbt jullie kereltje Ik ben heel blij voor hem dat hij baasjes gevonden heeft die hem de hond laten zijn die hij is, en hem niet proberen te transformeren in iets wat hij niet is. Wat die zogenaamde fokster (ik zal het maar bij dat woordje houden anders word het forum zo on-smakelijk) betreft, is dat inderdaad een mens wat ze beter met de straatstenen gelijk kunnen maken. Ze zoekt blijkbaar een "geldwolf" en toen ze die niet vinden kon, heeft ze haar dieren maar gedumpt. Ik wens jullie verder heel veel plezier hier op het forum, en met jullie roedel Gr Tatiana |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Junior Member
|
Quote:
En ik heb ook geprobeerd om een andere omschrijving te vinden dan "fokster", want dat is ze niet waard, maar ik vond niets anders dat toch een beetje netjes bleef |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
Jeetje wat heeft hij al veel meegemaakt in zijn korte leven.
Welkom hier en gelukkig heeft hij nu de juiste personen gevonden zodat er wat rust in zijn leven is en hij bij jullie echte tjechen streken kan uithalen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Non active.
|
Welkom op het forum
.Groette Martine.
|
|
|
|
#6 | |
|
Junior Member
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
Hoi Dorien,
wat ben ik blij dat jullie Otchum zijn tegengekomen en hem een kans hebben gegeven. En nu lekker genieten van hem!
|
|
|
|
#8 | |
|
Junior Member
|
Quote:
|
|
|