![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Wij zullen er normaal ook weer zijn.
Deze keer laat ik Bert deelnemen met Yuccah, want die ergerde zich vorig jaar dood aan mijn slechte conditie ![]() Tot dan ![]()
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Dan moet ik eigenlijk zeker komen, maar eerst nog ergens een gigantische telelens vandaan halen,
zodat we iedere puf van Bert op de gevoelige plaat krijgen Hahahaha ![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Hahaha! Ja...
Ik verwachte eerder een reply in de zin van 'je kan ook gewoon iets aan je conditie doen ipv een ander slachtoffer te zoeken om met je hond deel te nemen' ![]() Maar dit antwoord is leuker. Zeker komen dan, ja. Kan leuke foto's opleveren; Bert die gaat voor de overwinning (maar eigenlijk ook niet zo'n heel goede conditie heeft). Dogsurvival is altijd lachen... (als toeschouwer dan)
![]() |
#4 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
![]() De UV lijkt mij ook prachtig (vanaf de zijlijn ![]() Mijn schoonzusje kwam al met de woorden "Je kunt mijn fiets met fietscomputer wel lenen hoor" HUH uhhhh nee dank je ![]() En volgens mij is Sky toch al een hond die achterop gaat zitten, en het vrouwtje dan trappen laat ![]() Gr Tatiana |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Hallo ,
Momenteel is de lijst samengesteld voor de dogsurvival te tremelo maar Stefanie ik zie jou hond daar nergens op staan hoor !!! . Je kan echter nog wel inschrijven via cswbelgium via mij .Ik heb 5 plaatsen gereserveerd en er zijn er slechts 3 bezet momenteel ,ikzelf kan mijn plaats eventueel afstaan omwille van probleem met men knie (zal dit jaar weinig of niks kunnen lopen :-( ). Diegene die nog willen kunnen dus nog bij me terecht via mail gegevens hond,geboortedatum hond ,ras ,eigenaar . Mailen kan naar : [email protected] of [email protected] |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
Ik ben zojuist terug van onze vakantie naar Turkije ! Ik heb gereserveerd via de TWK, als het goed is heeft Veronique dit doorgegeven... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Kennel van Goverwelle
|
![]() Quote:
Sorry we gaan gewoon proberen om er volgend jaar bij te zijn. Veel plezier in ieder geval. Groetjes Vero
![]() |
![]() |
|
|