![]() |
![]() |
|
Pers, TV en reclame Tsjechoslowaakse wolfhonden in de pers, reclame, video clips en TV (die zichzelf of wolven spelen), artikelen en programma's over het ras... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#1 |
wolfman
|
![]()
Hoi allemaal,
We kregen voor 2 weken geleden het verzoek of we onze Tsjechen wilden inzetten voor een natuurfilm. De film gaat over de provincie Drenthe. Vroeger leefden er beren en wolven in Drenthe. Deze natuurfilmers zochten dus wolfachtigen, omdat ze niet zomaar een wolf uit de dierentuin konden halen ![]() Onze Borat heeft ze van top tot teen afgelebberd ![]() Afgelopen zaterdag was het zover...wij de bossen in ( met ook een enorm bot uit het slachthuis). De benen van degene die filmde waren namelijk niet zo dik ![]() We hebben van 14.00 tot 19.00 gefilmd en Jolanda en ik waren helemaal op. Wat denk je....de tsjechen niet he... kijk maar naar enkele foto's hieronder. Groetjes van Jolanda en Andreas en de acteurs ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ____________________________________________ www.wolvenkennel.nl ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Yara
|
![]()
Wat leuk zeg! Ziet er inderdaad uit of jullie een hoop lol hebben gehad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Leuk hoor, jullie Tsjechen als 'filmsterren'
![]() Ik zou ook harstikke trots zijn ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Wat een leuke ervaring zal dat geweest zijn!
![]() Ik ben benieuwd naar de film van deze twee nieuwe "Movie Stars"!
![]() |
#5 | |
wolfman
|
![]() Quote:
ik het zeker even weten. Ik hoorde gisteren dat de opnames meer dan gelukt zijn. Ze waren erg onder de indruk van het goeie film materiaal. groetjes Andreas en Jolanda ____________________________________________ www.wolvenkennel.nl ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Yara
|
![]()
Wat is de titel van de film?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Member
|
![]()
Wat goed zeg. Ze zijn vast de mooiste sterren van de film!
En nu maar geduldig wachten...... ![]()
![]() |
#9 |
wolfman
|
![]()
Hoi Elise
De film gaat heten : De Kracht van de Drentse Natuur Er zijn al folders gedrukt zag ik voor de opnames en deze zijn verstuurd naar de "bobo's" want die willen met de neus vooraan zitten altijd ![]() Maar we kunnen bijna niet wachten tot wanneer de film helemaal gemonteerd en af is. Zal nog wel even duren.. groetjes Andreas __________________________________________ www.wolvenkennel.nl ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
wolfman
|
![]() Quote:
![]() sterallures ![]() maar ik had een foutje gemaakt....de film heet "de Stille Kracht van de Natuur" groetjes Andreas ___________________________________________ www.wolvenkennel.nl ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|