![]() |
![]() |
|
Clubs en wetgeving Informatie over Tsw clubs in andere landen, wetgeving betreffende TsW en Kennel club regels |
![]() |
|
Strumenti della discussione | Modalità di visualizzazione |
|
![]() |
#1 | |
Non active.
ubicazione: Outside, walking the dog.
|
![]() Quote:
![]() Dus op een ledenaantal van 94 personen inclusief bestuur is dit meer dan 10 % waardoor je je moet laten voordragen ![]() ![]() Is dit niet een belachelijk hoog % aangezien het ledenaantal van NVTW ![]() Volgens mij gewoon onmogelijk om dit te bereiken en vraag me af of dit in het verleden ooit is gelukt ![]()
Just treat stupid situations like a dog.....If you can't play with it or eat it....... Then just piss on it and walk away ![]() Ultima modifica di loco : 04-02-2009 a 02:46 PM |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
ubicazione: Arnhem
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
ubicazione: Warnsveld
|
![]()
Naar mijn weten is dit ook nog ooit gebeurd
![]() Vind het ook een hoog percentage, maar ja... zo staat het nou eenmaal in de statuten opgenomen! ![]() En het wijzigen van statuten kan alleen bij een notaris. En er zijn maar heel weinig verenigingen die ooit tot het wijzigen van statuten over gaan!
![]() |
|
|