|
|
|
|||||||
| Clubs en wetgeving Informatie over Tsw clubs in andere landen, wetgeving betreffende TsW en Kennel club regels |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 | ||||
|
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Quote:
I rest my case! ![]() Quote:
Nou dat wordt lekker makkelijk dan. ![]() Quote:
en dit mag dus niet ivm de RV's wet op de privacy! Dan zouden de leden die wel hun adresgegevens kwijt willen, een eigen ledenlijst kunnen maken en de vereniging kunnen dwingen deze te plaatsen op de website en in het clubblad. Quote:
waar ken ik dit idee toch van . Ach ja, beter goed gejat dan slecht bedacht.Hopenlijk lukt het jou wel. groetjes Kim
|
|
|
|
#2 | |
|
n00b
|
Quote:
Waarom zou een lid dat zichzelf voorstelt niet zijn emailadres in een stukje mogen zetten zodat leden met hem/haar contact op kunnen nemen om hun handtekening ter beschikking te stellen? Het idee van een smoelenboek is inderdaad niet nieuw, volgens mij had ik dit idee ook toen er nog sprake was dat ik de website voor de TWK ging beheren. Heb zojuist even een email opgezocht uit 2006 en waarempel... destijds had ik hetzelfde idee. ![]() Groetjes, Barry
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd Last edited by Azazel; 30-03-2009 at 17:13. |
|
|
|
|
![]() |
|
|