![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Wist u dat:
- ik dacht vandaag wat humorvolle filmpjes te kunnen gaan schieten op een examen ![]() - ik van plan was dat misschien wel op you tube te gaan zetten ![]() - dit een soort wraak zou zijn op eerder geplaatste sneeuw filmpjes van Martine ![]() - dat dit helaas niet gelukt is! ![]() - dit komt omdat er alleen boxer voor humor zorgde ![]() - TsW Nomad vandaag geen gevoel voor humor had en gewoon deed wat gevraagd werd! ![]() - er nu dus weer een TsW een VZH diploma behaald heeft! ![]() - ik Martine en Nomad feliciteer met dit resultaat! ![]()
![]() |
#2 | |
Non active.
|
![]() Cytat:
![]() - En niet te vergeten THANKS voor de mentale steun ![]()
![]() |
![]() |
#3 |
Yara
|
![]()
-wij Martine feliciteren
-wij ook druk aan het oefenen zijn voor VZH -ik me afvraag hoeveel TsW's er bekend zijn die VZH hebben behaald???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
n00b
|
![]()
- Ik Martine uiteraard ook van harte wil feliciteren met het behaalde resultaat!
![]() - Humorvolle filmpjes altijd welkom zijn ![]() - Ik Elise veel succes wens met de training. - Ze al met de 1e verdieping bezig zijn van onze nieuwe woning. - Het dus al erg opschiet.
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd ![]() Ostatnio edytowane przez Azazel ; 03-23-2009 o 09:53 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yara
|
![]()
-dat Barry ook naar Pozna kan als de verhuizing achter de rug is
-wij nu al naar Pozna uitkijken -ik Barry bedank voor het suc6 wensen -wij dat wel nodig hebben -dat Yara al ruim 3 jaar is -ik het achteraf jammer vind, dat ik niet eerder met VZH begonnen ben -dat het ook noodzakelijk is om Speurhond 1 te halen Ostatnio edytowane przez ELISE ; 03-23-2009 o 11:55 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Member
|
![]()
-ik Martine en Nomad van harte feliciteer met hun behaalde VZH.
-ik Elise ook veel succes wens met de training.
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
- ik Nomad en Martine ook feliciteer met het behaalde succes.
- Wij ook de ambitie te hebben om in de toekomst dit examen te behalen - wij daar nog wel een leuk trainingsplekje voor zoeken - ik het ook jammer vind dat er geen leuke fimpjes zijn gemaakt |
![]() |
![]() |