|
|
|
|||||||
| TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Junior Member
|
Zeker een nare toestand zeg. Ik had even gebeld en het is dat Ashok zeer dominant is dus durf ik het met Bobs niet aan want dat wordt geheid knokken dan.
Ik hoop en duim dat er voor het jochie snel een oplossing komt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Non active.
|
Dat is wel heel erg
en Heel veel succes en sterkte voor Doggie en Baasje .Groette Martine.
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
Hier kan ook helaas geen dominante (uberhaubt) reuen mogelijk! Helaas, hoop dat hij een goed te huisje krijgt! (ookal is het tijdelijk!)
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
van 't Aelse Sluske
|
@ Letty
Ik heb het voor je op wolfhonden-online, en op andere forums geplaatst. Hopelijk vind hij snel een blijvend tehuis !! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Non active.
|
Zal hier maar ff de link plaatsen naar het goede nieuws
.http://www.wolfhonden-online.nl/foru...pic.php?t=5586 Helemaal voor Ashok, hoop dat ie voorgoed een plekkie heeft gevonden.Groette Martine.
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
Helemaal top dat de kennismakeing bij judith goed gaat. Hoop dat hij daar zijn vaste huisje heeft. Ik duim voor ze
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
van 't Aelse Sluske
|
Wat een goed nieuws !!
![]() Fijn dat Ashok een plekkie gevonden heeft.
|
|
|
|
![]() |
|
|