![]() |
![]() |
|
Fokken Informatie over fokken, bonitaties, jeugd presentaties en nesten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
en nog een antwoord van haar en mij
Sorry maar ik moest vandaag werken... maar ik heb je mail met mijn antwoord al wel op het forum gezet. onder welke inlognaam heb je je geregistreerd? Misschien dat Mijke (diegene die ook lange emails heeft verstuurd) je kan helpen met je inlognaam op het forum, zij is daar moderator . Ik heb nog geen slechte ervaringen met dit ras... maar die zullen er ongetwijfeld wel zijn.. net zoals bij alle hondenrassen/groepen/trainingsgroepjes/KC etc ![]() Ik denk dat je hond laten rontgenen met het op laten sturen naar de hirschfeld stichting ter beoordeling zo rond de 100 -150 euro is zo veel moeite is het trouwens niet om 2 shows te lopen hoor ![]() Volgens mij zijn er een hoop mensen geinteresseerd wie je hond is, ik moet zeggen op de foto is het wel een mooie hond groetjes Judith ----- Original Message ----- |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lupo & Mizar
|
![]()
Ik snap nog steeds niet hoe ze nu weet dat de hond een goede stamboom heeft als deze nog in Frankrijk ligt.
Als we zouden weten hoe hij heet kunnen we misschien in de database kijken. Gerard |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
En ondanks alle waarschuwingen en adviezen heeft ze de advertentie nog niet gewijzigd........................ ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Quote:
Hieruit blijkt ook dat deze mevr. zich niet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() Je alles er aan doet om der te overtuigen dat waar ze mee bezig is niet door de beugel kan, en dan gewoon zeggen dat we beter elkaar kunnen gaan informeren, ![]() Maar word toch wel steeds nieuwsgieriger naar welke fokker haar zo heeft geïnformeerd en ook nog steeds niet een stamboom heeft opgestuurd ![]() Groette Martine.
![]() |
![]() |
#6 |
n00b
|
![]()
Zeg maar zo.... zeg maar nix...
![]()
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Kim wil graag zelf meepraten op het forum, maar helaas kan ze nog steeds niet inloggen!
![]() Ik heb al een nieuw account voor haar aangemaakt, maar ook die geeft weer een foutmelding en blokkade. ![]() Inmiddels heb ik het aan de administrator doorgegeven, wellicht dat hij wel weet wat de oorzaak is en het kan oplossen. ![]()
![]() |
#8 | |
n00b
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
|
|