|
![]() |
#1 |
Yara
|
![]()
@Henk, heb je inmiddels de regionale radiozenders gevraagd om een oproep te plaatsen? Dat lijkt mij nog veel doeltreffender dan affiches ophangen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Junior Member
|
![]() Quote:
Het zijn nog altijd twee veel gehoorde zenders, en met een hond die zo een uithoudingsvermogen heeft zou ik meteen landelijk gaan. Deze morgen vanaf 5 uur heb ik al onze klanten die op de vrachtwagen zitten en die bij De lijn werken ingelicht, dat zodra ze iets zien waarvan ze denken dat het een wolfhond is zoals die van mij, ze meteen de politie bellen, en er aub melding van maken. Inmiddels hangt er ook een affiche in mijn winkel. Ik hoop dat Renco snel weer terug is. Gr Tatiana |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Is er al nieuws ??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
laatste nieuws van vandaag
![]() Vandaag hebben we wat folders uitgedeeld in omliggende dorpen zoals koewacht - stekene - meerdonk ! Zondag moet ik werken en dan hang ik er nog een paar in Doel - Kallo - Kieldrecht - Verrebroek maar dat is toch al een heel eindje verder ! In hoogstraten gaan we ook zo een affiche hangen !!! Hij is spijtig genoeg nog niet gesignaleerd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Yara
|
![]()
Heeft iemand het nog via een oproep geprobeerd op de radio???? Iedere dag dat de hond niet wordt gevonden, is er 1 teveel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Yara
|
![]()
Op Hyves zijn er ook veel groepen te vinden waar je deze hond zou kunnen melden als vermist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Ook altijd handig om ook alle asiels te melden van hoe of wat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Junior Member
|
![]()
Gisteren flyers uitgedeeld op de markt in Zelzate.
Een jongetje van 8 heeft hem gezien op de Walderdonk, aan de andere kant van Zelzate, vrijdagnamiddag. Het eerste goeie nieuws sinds zijn ontsnapping! Dit is wel weg van de plaats waar we samen met Stefaan de hele namiddag hebben lopen roepen. Is hij weggevlucht van ons? Of ging hij op mijn geluid af, maar in de verkeerde richting? Is ook zo dicht bij huis dat hij niet verloren kan zijn. Dus toch een loops teefje? Er staat vandaag een artikel in het Nieuwsblad. Behalve iemand die met doodgebeten ganzen zit (van voor Renco zijn ontsnapping) nog geen bericht. Enkel de lokale radio is op de hoogte; AVS is niet geinteresseerd. Ik zal Q en MnM proberen, maar zolang hij geen schapen doodbijt zal dat moeilijk zijn. Ik hou jullie op de hoogte! Henk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Junior Member
|
![]()
Verdorie ik had gehoopt op thuiskomst nieuws, maar gelukkig zit hij blijkbaar nog in de buurt.
Ik blijf duimen dat jullie hem snel weer terug hebben. Sterkte Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
He, jammer....
Maar hij is in ieder geval vrijdag nog gezien ! Ik hoop voor je dat hij echt snel geonden wordt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Junior Member
|
![]()
Echt balen dat ie nog niet thuis is.
Wel moet ik zeggen dat ik ergens blij ben dat hij in iedergeval in de buurt gezien is. Nu maar hopen dat ie ook snel thuis is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Junior Member
|
![]()
Yep, denk ook dat ik landelijk moet gaan.
Als hij nog leeft, zit hij buiten mijn affiche-gebied. Daar heeft hij inderdaad maar een uurtje voor nodig. De radio is een probleem: hij is er al op geweest. En men brengt niet graag oud nieuws. Dus is het nu de beurt aan de televisie: één dezer wordt de reportage op Man Bijt Hond uitgezonden. Een beter medium kan ik me niet voorstellen, dus ik wacht ongeduldig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Misschien 'hart van Nederland' op SBS 6 ??
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Junior Member
|
![]()
Goeie opmerking.
Vraagje aan de Nederlanders: hoeveel wordt Man Bijt Hond bekeken in Zeeuws-Vlaanderen? Henk |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Volgens mij niet zoveel, het komt al rond 19,00 (??) uur op t.v.
"Hart van Nederland" wordt volgens mij beter bekeken, dat komt s avonds om 22.30 uur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Junior Member
|
![]()
Nog een melding.
Iemand heeft vrijdag om 22u in de Houtstraat in Destelbergen (in het Noorden van de Damvallei), thv de R4, een Duitse Herder gezien die te licht van kleur was voor een Duitse Herder. Maar vorig weekend heb ik daar dus het nachtje doorgereden en 300km afgelegd!?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Henk je heb mail...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Junior Member
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Junior Member
|
![]()
Ik kreeg het volgende bericht van Stefanie, van een vriendin uit Waalwijk:
Denk je dat die vermiste hond ook in Nederland kan zijn? Heb je een foto van voren zodat ik de kop eens kan zien. Het is zo raar, en het laat me niet meer los vandaar deze PB. Er loopt hier in de stad een man met net zo'n hond terwijl hij voorheen een ierse wolfshond had. Toen ik hem vroeg "jij had toch altijd een andere hond?" Zei hij glashard "nee hoor, dit is dezelfde hond maar is al meer dan een jaar uit vacht, hij is geopereerd aan kanker in de buik". Deze hond reageerde ook heel bang en wilde steeds vluchten maar kon dat niet omdat hij natuurlijk aan de riem vast zat. Een ierse wolfshond ziet er toch echt niet hetzelfde uit als een tsjech lijkt me als ze uit vacht zijn??? Ik heb er lang over nagedacht en bedacht toen dat ik je maar deze PB moest sturen. Het laat me gewoon niet meer los. Einde citaat. De hond heeft een te donkere kleur op de borst om Renco te zijn, maar het blijft verdacht. Kent iemand deze hond? Groetjes, Henk |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|