|
|
|
|||||||
| Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Senior Member
|
- ik me afvraag of je wel zeker weet dat die bouwvakkers dat gedaan hebben
- het anders misschien wel een nieuw militair project is ![]() - je nu misschien wel een landingsplek voor Aliens naast je deur hebt
|
|
|
|
#2 |
|
Non active.
|
- We vandaag op een verjaardagfeesie zijn geweest.
- Ik hier een knappe blauwe plek aan over gehouden heb - Ik die nu nog voel - Het wel erg gezellig was - Maar gelijktijdig erg slopend - Ik bij thuiskomst na het eten meteen K.O. ging - Ik hoop dat het thuis bij de BIRTHDAYBOY er gezelliger an toe ging
|
|
|
|
#3 |
|
bench
|
-Bob Dylan vond zijn feestje gewèèèèèèldig
.- Bob Dylan heeft getrakteerd op blauwe benen en zere knieën ![]() - Na vijf uur lopen weten we ik dat Schoorl ver van Camperduin ligt en de zon in de zee verdwijnt ![]() - We enorm veel lol hebben gehad ![]() - Ik total loss thuis kwam ![]()
|
|
|
|
#4 |
|
Yara
|
-ik blij zal zijn, als het minder koud gaat worden
-en heel veel andere mensen ook -omdat ze steeds bestolen worden -en dan met ijskoude handen lopen ![]() -ik inmiddels al een hele verzameling handschoenen thuis heb -Yara kortgeleden een paar handschoenen had gevonden -ik daar tenminste wat aan heb -ze achter mijn rug om ook steelt -dat op de markt gebeurde -de vrouw meteen haar handschoenen wilde doneren -ik dat niet goed vond -dat ik nu overweeg om er maar een handeltje in te gaan beginnen |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Non active.
|
-M'n JONGHÉ
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
|
- mijn knappe jongen tot 2 x toe het flybal apparaat goed heeft bediend en de bal gevangen heeft
- mijn knappe man ook een klein stukje gespeurd heeft tot mijn volle tevredenheid (stukje van 20 meter) - mijn knappe man ook nog de 4 sprongetjes van de flybal acher elkaar neemt zonder enige vertwijfeling - de trainster zei dat ... Barry haar eerste tsjech is die geschikt lijkt voor in het flybal team
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
Wist u dat:
- ik dacht vandaag wat humorvolle filmpjes te kunnen gaan schieten op een examen ![]() - ik van plan was dat misschien wel op you tube te gaan zetten ![]() - dit een soort wraak zou zijn op eerder geplaatste sneeuw filmpjes van Martine ![]() - dat dit helaas niet gelukt is! ![]() - dit komt omdat er alleen boxer voor humor zorgde ![]() - TsW Nomad vandaag geen gevoel voor humor had en gewoon deed wat gevraagd werd! - er nu dus weer een TsW een VZH diploma behaald heeft! ![]() - ik Martine en Nomad feliciteer met dit resultaat!
|
|
|
|
#8 |
|
Non active.
|
- Het ondertussen toch wel BIZAR word en waarschijnlijk vervelend voor jullie
- Maar dit toch echt wel KICKE voor mij is .- Dit gewoon voor vandaag ook weer telt .- Ik straks nog van me geloof val, en echt ga denken dat de TSW toch echt wel werkcapiciteiten in huis heeft .( )- Maar een Mech had met zulk speuren te laten zien, voor een week zijn vreten verdiend en me Jonghe als TSW zijnde, toch echt wel voor 2 weken zijn vreten verdiend .- KNOEPERD van me .Groette Martine.
|
|
![]() |
|
|