|
Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden |
|
Thread Tools | Display Modes |
24-12-2008, 07:25 | #1 |
Yara
|
Ongelukje.....
Zaterdagavond liep ik met Yara (aan de riem)te wandelen. We kwamen een bekende tegen, die enthousiast tegen Yara deed. Het ging allemaal supersnel......
Je knippert met je ogen... en ja hoor, er was een stuk voortand afgebroken van die persoon. In haar enthousiasme was Yara naar het gezicht gesprongen om die persoon een lebber te geven. De tandarts kan haar pas op 4 januari helpen . Er zijn soms momenten die je echt niet voor kon zijn, 1 seconde niet opletten en dan..... |
24-12-2008, 09:35 | #2 |
Junior Member
|
Ja ongelukje zit in klein hoekje.Wel vervelend zeg voor diegene.Die zal niet lekker eten met de feestdagen.Maar je kan daar toch mee naar een noodtandarts,om te kijken of er even oplossing voor is ?
Enne fijn hé zo'n enthousiaste hond,dat is wel weer voordeel van terughoudende,die hebben niet van die Boxer neigingen. Gr. Christa |
24-12-2008, 09:45 | #3 |
Yara
|
Volgens verschillende tandartsen, was het geen noodgeval en kon het dus wachten...
Vervelend wel, maar ik ben erg blij met haar vrije karakter |
24-12-2008, 11:21 | #4 |
Junior Member
|
Ik ken het fenomeen...
Jennah is ook zo enthausiast! Vooral kennismaking met mannen loopt al eens slecht af Jennah is bovendien een beetje (ronduit) LOMP en houdt geen rekening met klein, groot, dik, dun,... goede of slechte outfit Ze grijpt je gewoon waar ze kan! (opspringen bedoel ik dan he) Ik vind het echt niet leuk dat ze dit doet, want in mijn ogen mag een hond niet tegen mensen opspringen zonder toelating. Lijkt me gebrek aan respect... En bovendien lijkt het alsof ik mij honden niet opgevoed heb! Maar ik kan het haar niet afleren blijkbaar... Ze is gewoon zooo enthausiast... Tot nu toe ben ik gelukkig nog niet in kosten gevallen door kapotte brillen, afgebroken tanden,... Hout vasthouden. Een afgebroken voortand zou ik persoonlijk toch ook wel als een noodgeval zien! Groetjes, Liesbeth
24-12-2008, 15:29 | #5 |
Senior Member
|
Jeetje wat een domme pech Elise!
Kan me voorstellen hoe rot je je bij zoiets voelt Helemaal lullig voor degene met de afgebroken tand die niet als spoedgeval gezien wordt Lekker om zo de feestdagen door te moeten!
24-12-2008, 15:42 | #6 |
n00b
|
Hoi Elise,
Nou.. das echt balen, maarja een onstuimige doggie kun je moeilijk elke seconde in de gaten houden. Met een gebroken tand smaakt dat hertebiefstukje een stuk minder.. Raar dat je voor zoiets niet terecht kunt zeg.. Ondanks deze kleine domper, toch fijne feestdagen gewenst. En dat geld natuurlijk voor iedereen hier. Groetjes, Barry
24-12-2008, 16:34 | #7 |
Yara
|
Ach, er zijn ergere dingen. Met zo'n afgebroken tand, ben je toch maar mooi "het (kerst-)haasje" .
|
24-12-2008, 18:41 | #8 |
Junior Member
|
Dat is knap lullig zeg! En inderdaad, bizar dat dat niet wordt gezien als noodgeval. En daar betalen we met z'n allen per maand dan zo verschrikkelijk veel premie voor
Nou, alleen nog met Yara over straat met zo'n hansopje aan met van die lange mouwen en extra riempjes op de rug, hahaha! Ik herken hier trouwens ons monster ook heel erg in; hij is bijna niet te houden als iemand 'leuk' tegen hem doet maar verder is hij natuurlijk wel lief! ook naast de fiets is het echt een engeltje ... maar dat is weer voor een ander discussie-onderwerp
24-12-2008, 19:28 | #9 |
Non active.
|
Shit happens .
Maar liever zo, dan anders .