|
|
|
|||||||
| TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Member
|
Klein berichtje van Tuscani. Ze was schijnbaar eerst moeilijk in het huis te krijgen. Ze eet als een gek der bak super snel leeg maar verder gaat het prima. De nieuwe eigenaren vragen zich af of ze gecastreerd is. Is verder ook niet erg want ze willen niet fokken. Maar verder doet ze het goed samen met Duma.
Jos |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
Mooi dat het goed gaat.
Fijn ook dat je even zo'n update geeft Jos is altijd goed om te horen hoe het verloopt zo'n overgang(vind ik dan he) |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Junior Member
|
Quote:
En inderdaad Tuscani weet wat eten is, ze is momenteel ook wat te vet moeten we eerlijk toegeven
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
Schijnbaar is dat met de castratie niet geheel duidelijk. Ze vertelde mij dat in iedergeval. Bij sterilisatie wordt de teef toch wel loops en bij castratie wordt de baarmoeder weggehaald en volgt geen loopsheid meer. Zover ik weet is daar in Nederland of Duitsland geen verschil in. Zover Lisa begreep werd ze niet meer loops. Niet dat het erg van belang is. Maar samen met Duma zou dat wel praktischer kunnen zijn. Gecastreerde teven neigen ook wel vaker tot overgewicht.
Jos |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
|
Ik kan je verzekeren dat Tuscani nooit meer loops wordt
En ach dat overgewicht loopt ze bij hun er wel af