![]() |
![]() |
|
Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden |
![]() |
|
Nástroje | Metody zobrazení |
|
![]() |
#1 | |
van 't Aelse Sluske
Datum registrace: Mar 2005
|
![]() Quote:
Zou jij een wolfhond voor de fok inzetten als er meerdre broers en zussen, HD-C en HD-D hebben, terwijl jou hond HD-A heeft ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Junior Member
Datum registrace: Sep 2003
|
![]() Quote:
Dan is het heel ander geval. Heb net onze teef Shanti laten steriliseren,omdat ik het niet vertrouw kwa afstamming,voor zover ik daar wat van af weet.Vader is met 6 jaar overleden,kanker,broer met 4 jaar ,kanker en afkomst van vader is uit Frankrijk,dus ja vul maar in.Weet daar niet veel van dus,al ga ik de afstamming na.Daarnaast afgelopen zomer 2 dode pups en dit waren geen dwergjes,want dat draagt ze niet bij zich.Daarnaast wat zusters met dode pups en geboorte problemen.Dan wordt de optelsom wel heel erg naar de verkeerde kant. Maar ga dus wel een reu inzetten ,die generaties lang uit HD A honden komt en alleen maar broer heeft met HD D en zelf perfecte heupen heeft. Had trouwens over half jaar anders kunnen zijn als hij niet hier was gekomen,want beest had maanden lang haast geen voer en beweging gehad. Als nestgenoten zo slecht zijn,vraag ik me dus af hoe het met ouderdieren en grootouders zit? Gr. Christa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|