Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Sport en training

Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten

Thread Tools Display Modes
Old 20-10-2008, 19:33   #31
Mara
Junior Member

Mara's Avatar

Hallo , door mijn zoon die me vertelde dat er een zus van Mara in het tjechen forum stond , ben ik maar weer eens wezen kijken .
Heb me trànen gelachen om jullie verhalen met de fiets
Dus van middag maar weer eens geprobeerd .Zo gauw ze het tuigje in mijn handen ziet , krimpt ze in een hoekje in elkaar.........of ze mishandeld gaat worden ! Maar heeft ze het , na enig gepieker van mijn kant , ààn dan is het toch wel leuk. Maar dan.....de straat uit gaat met een noodgang , het hoekje om , dan iets rustiger.Komen we een mevrouw met een hond aan de fiets tegen.....moet ze natùùrlijk even tegen schelden Goed , belanden we op de grote straat op het fietspad , gaat goed....moet ze ineens een plasje stop ! Gedaan , weer verder. een honderd meter verder heeft ze aandrang , moet POEPEN wéér in de remmen . Gelukkig gaan we rechtsaf , een stille buitenweg. Op de hoek was er wel geblaf , maar met een schreeuw van mijn kant DOORLOPEN ! hoefde ze niet zo nodig terug te schelden Het ging maar om een paar kilometers , ik woon in een lintdorp en heb geen leuke weggetjes in de buurt. Zelf woon ik in een 'puist ", het centrum en dichtbij een parkje. Daar buiten het parkje lopen we altijd ons rondje.
zo , dat was ons fietsrondje !
Ik heb eigenlijk een vraag die niks met fietsen te maken heeft......hoe oud kan een tsjech worden ? Onze Mara is net zo oud als Kyra ( Zusjes ) en die wordt al als oud bestempeld .
groetjes
Betsy
Mara jest offline   Reply With Quote

Posting Rules