![]() |
![]() |
|
Leven met een TSW Verhalen als waarschuwing voor toekomstige eigenaren - alles over het karakter van Tsjechoslowaakse wolfhonden |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
kun je haar niet leren om op een belletje te drukken als ze naar binnen of naar buiten wil?
lang leve de clicker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Denk dat je je moet realiseren dat als je dieren in huis hebt niet alles mooi en kras kreuk en haarvrij blijft ... dus is kunstof kozijnen misschien niet zo'n handige keuze?!
Ook wij hebben een oud boerderijtje en krassen op de deur natuurlijk hebben we het zo veel mogelijk afgeleerd met veel geduld en liefde maar een Tsjech is en blijft en Tsjech en als je even niet oplet hangen ze aan de deur tja likje verf erop ..... misschien kun je ook overwegen in sommige deuren waar de hond vrij in en uit mag lopen een hondenluik te plaatsen
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
We clickeren niet... maar dat zitten we straks continu in belgeluid, want geloof maar dat als ze net buiten is, ze weer naar binnen wil
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
Maarja... de kozijnen blijven dan heel...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
In mijn vorige huis had ik een tussendeur met een grote (enkel) glazen ruit er in. Om te zorgen dat Casca er niet door heen zou gaan en zichzelf open zou halen had ik hier een plaat perspex voor gemonteerd. Deze zat binnen een maand vol krassen, maar was ook zo te vervangen en de ruit bleef heel.
Alleen jammer dat ze de deurpost naast deze deur uit de muur getrokken had... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
|
![]()
En hoe doe je dat nu dan? Is ze rustiger geworden? Want het lijkt nu wel een top tepunt te bereiken, ook met tafelklimmen, barklimmen, aanrechtklimmen etc.
En heeft iemand ervaring met zo'n hondenluik? is dat wat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Junior Member
|
![]()
Nou, die deurpost dat was doordat ze moest leren om alleen te blijven en mevrouw was het er niet echt mee eens... Dat gaat nu veel beter, maar die krassen bleven door het ongebreidelde enthousiasme dat ze ten toon spreidde wanneer ik weer thuis kwam, oftewel lekker tegen de deur waardoor ik naar binnen zou komen opspringen!
Gewoon een kwestie van een nieuw plaatje perspex er voor zetten wanneer de doorzichtigheid tot een minimum is gekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Non active.
|
![]()
Deur open laten
![]() Krijg je er ook geen krassen op ![]()
![]() |
|
|