Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Fokken

Fokken Informatie over fokken, bonitaties, jeugd presentaties en nesten

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 07-09-2008, 22:06   #1
Flinch
Junior Member

Flinch's Avatar

Quote:
Maar ik vind ook niet, dat we dit forum moeten gaan misbruiken voor een competentie/competitie strijd over fokkers!
Laten we ieder in zijn waarde laten en laat iedereen zijn/haar eigen keuzes maken.
Zo is het precies Mijke. Ik wil echter een kanttekening plaatsen ivm het niet op tijd kunnen aanpassen van mijn post. Ik heb natuurlijk niet alleen in NL rondgekeken, maar ook (tot ver) buiten onze landgrenzen. En daar heb ik een hoop van geleerd (ik kreeg soms zelf het idee dat enkelen elkaar het licht in de ogen niet gunde, raar, want iedereen is gebaad bij een zuiver ras). Eigenwijsheid en misplaatste trots is zeker iets waar men doorheen moet prikken, zeker als het over de levenskwaliteit van een dier gaat. Maar zolang de fokker geen psychologe is (uitzonderingen daargelaten ) is dat nooit gans af te dekken. Waar ik echter wel altijd voor pleit, zijn stalen neuzen en iedereen in zijn waarde laten. En niet alleen op dit forum .
Flinch jest offline   Reply With Quote
Old 07-09-2008, 22:54   #2
Liesbeth
Junior Member

Liesbeth's Avatar

Ik reageerde gewoon maar even op Martine's uitspraak dat het een moedige keuze was/is van mij (als fokker) en van Tatiana, omdat ik het gevoel kreeg dat ik mij moest verantwoorden (wat ik dan ook maar even deed). Voor de rest was/is er wat mij betreft geen probleem, dus niks lange tenen ofzo... Ik voelde me gewoon aangesproken (het ging dan ook over mij ) en nog enkele andere mensen blijkbaar ook.

Is het dan zo abnormaal als we even reageren?

Ik begrijp nog steeds niet goed wat het probleem is, maar heel deze discussie vind ik maar niks Het onderwerp is puppies en dat hoort leuk te zijn! Dus zand erover aub en uiteraard laten we elkeen in zijn waarde. De enige fokker (zo'n lelijk woord) wiens naam impliciet genoemd werd was de mijne, dus als er iemand zich in zijn integriteit aangevallen mag voelen ben ik dat Maar zo voel ik het niet.

Ik had beter helemaal niet gereageert in dit topic...
Om meer misverstanden te voorkomen stopt mijn bijdrage hier.

Groetjes en thanks Barry voor de Die is voor morgen, want dan worden ze 4 daagjes!

Groetjes,

Liesbeth

Posting Rules