![]() |
![]() |
|
Gezondheid en voeding Het voeren van een wolfhond, informatie over hondenvoer, vaccineren, etc |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
Hopelijk mag hij weer snel allemaal fijne dingen doen.. oh ja en reuen genezen veel sneller als ze een lekker zelf gemaakt kippensoepje te eten krijgen hoor
![]() Met ballen?? Gr. Mineke.
![]() |
#2 | |
Non active.
|
![]() Quote:
Gr. Mineke.[/quote] Ik denk dat ze met kippenballen bedoelt ![]() ![]() Groette Martine.
![]() |
![]() |
#3 |
Member
|
![]()
Geef Shadow maar een knuffel van mij en we duimen maar voor succes t.o.v. Breezer.
![]() |
#4 |
n00b
|
![]()
De knuffel is overgebracht... hij is toch zoooo zielig op dit moment.. haha.
![]() |
#5 |
Non active.
|
![]() ![]() ![]() ![]() Groette Martine.
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
@ De dames die reageerden: Maak het die jongen toch niet zo moeilijk met al je grappen !
![]() Ik heb tig mannekijke dierverzorgers en heren die toeschouwer waren echt letterlijk onderuitzien gaan bij castraties (van gedomesticeerd spul, boerderijdieren tot wildlife dieren) ![]() Mannen schijnen hier ook alleen al bij het zien of de gedachte er aan zelf pijn te krijgen ![]() ![]() En voor een eigenaar die zelf niet bij de ingreep was, zal het voorstellingsvermogen ook echt wel heftig werken ![]() En dat terwijl wij vrouwen als "fijngevoelig" te boek staan ![]() ![]() Enne even ter info voor alle dames: heb in mn hele carierre nog nooit een vrouw onderuit zien gaan bij dit soort heavy ingrepen ![]() Maar werd er eerlijk gezegd zelf ook nooit "vrolijk" van.
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Ik word wel vrolijk van de operatie zelf hoor
![]() zoals bv iemand die belde en zei dat zijn reu gecastreerd moest worden omdat de trimmer vond dat hij nu wel oud genoeg was..tssssssssssss... verder geen enkele reden om het zaakje er van af te halen. oh en natuurlijk hoort er in de kippensoep wel vlees .. of het nu de ballen zijn (overigens wens ik je veel succes met het zoeken in het karkas) of gewoon andere stukjes, maar een soepje zonder vlees is voor de hond echt helemaal niks ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|