|
|
|
|||||||
| _Administratie Vragen gerelateerd aan wolfdog.org, database en andere technische zaken |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#14 | |
|
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Quote:
Ook ik ben niet heilig, maar ik mag wel stellen dat ik de mensen die in de tijd dat je weg was, bepaalde uitlatingen hebben gedaan op het forum NIET zal missen. En voor mij mogen ze idd WEGBLIJVEN. Ik kan veel hebben, maar dat ging echt tever. Aan dat soort uitlatingen heeft niemand iets! En ik revereer daar naar. De mensen die door dit soort discussies wegblijven, ja DAT vind ik eeuwig zonde! Het bewust hooghouden van topics, is iets waar ik mij ook aan stoor. En het reclame maken voor jezelf in een ander forum, dat daar niet over gaat, ook daar heb ik mij mateloos aan zitten ergeren. Daarin geef ik je gelijk. Maar dat je het een onsympatieke reactie vind, dat ik het prettig vind dat sommige figuren (ik bedoel daarmee het topic dat je hebt weggehaald bij thuiskomst) weg zijn. Dat vind ik dus niet onsympathiek. Heb namelijk nog nooit iemand graag weggehad op dit forum. Maar dat topic, was voor mij een grens die mijlenver overschreden werd. En als die figuur nog steeds actief op het forum was, was ik dat niet meer. Het spijt me dat je het onsympathiek vind, dat ik blij ben dat deze persoon weg is. Ik vind dat dus niet zo. Kim
|
|
|