|
![]() |
#1 |
Junior Member
|
![]()
mag niet meer rade KIM ,ALEEN ALS IE HEEEL GOED terecht komt anders niet
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
rede voor, niet voor Athos 100% hondje en ik doe het niet graag maar ja
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Hallo Daan,
Nou, ik ben benieuwd. Misschien kunnen wij elkaar vanavond even bellen. Omdat ik jouw nummer niet heb, geef ik je b.d. die van mij: 053-707 80 34. Ik hoop vanavond van je te horen. Groet, Gershom |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Junior Member
|
![]()
gaat echt nie lukken fotoos???????????????
![]() Daan
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Beste mensen,
Ik heb in de afgelopen dagen een behoorlijk aantal reacties op mijn oproep gekregen. Ierdereen hartelijk bedankt daarvoor. Gistermiddag hebben Monique ('mijn' baasje) en ik een beslissing genomen en een nieuwe hond in ons roedel mogen 'verwelkomen'. Concreet betekent dit dat Calvados Dancing Cloud per direct ons roedel complementeert. De introductie van hem aan de andere honden verliep buitengewoon soepel en Calva lijkt heel tevreden te zijn met zijn nieuwe omgeving. Iedereen nogmaals van harte bedankt voor jullie meedenken en nuttig advies. Gershom & Monique (Moish, Mazzel, Dvoeka en Calvados) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
n00b
|
![]()
Hoi Gershom,
Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Ik weet zeker dat Calva een goed plekje bij jou en Monique zal hebben. ![]() Groet, Barry
![]() |
#7 |
Musketier
|
![]()
Hoi Gershom en Monique,
Gefeliciteerd! Dat jullie maar lang van Calva mogen genieten ![]() ![]() Houden jullie ons een beetje op de hoogte hier op het forum? Altijd leuk om te lezen hoe het de eerste dagen / weken gaat met een herplaatser ![]() Groetjes, Bert |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|