|
![]() |
#1 | |
Junior Member
|
![]() Cytat:
![]()
![]() |
![]() |
#2 |
Junior Member
|
![]()
Beste mensen,
Bedankt voor jullie reactie. Ik sta met Corrie hierover in contact. Tybbs heeft al sinds begin december 07 een nieuw thuis. Groet, Gershom |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
|
![]()
Beste mensen,
Ik sta met Corrie al langer in contact hierover. Tybbs heeft al sinds december een nieuw thuis. Bedankt voor jullie reactie, Gershom |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
n00b
|
![]()
Hoi Gersom,
Oki, dat wist ik niet. Ze staat hier op wolfdog en op haar website nog steeds als her-plaatser aangemerkt. Er is voor de moderator en webmaster dus weer werk aan de winkel ![]() Groet, Barry
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Hoi Barry,
Klopt. Ik denk het heeft ermee te maken dat Corrie Tybbs op haar website ook nog heeft staan als herplaatser. Groet, Gershom |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Musketier
|
![]()
Hoi Gershom,
Een herplaatser Teef is helemaal niet aan de orde, of kan dat evt. ook?? Groetjes, Bert |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Hoi Gershom,
Je zou laatst toch al een andere reu op gaan halen? Is dat niet doorgegaan dan? Groetjes Mijke PS Ter info: Momenteel werken de instellingen van mn admin instellingen niet meer ![]()
Vriendelijke groeten, Mijke PS: I am not a moderator anymore!! ![]() Ostatnio edytowane przez mijke ; 01-07-2008 o 16:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Junior Member
|
![]()
Hallo Bert,
In principe staan wij ook voor een teef open. Het is alleen maar zo, dat mensen met veel meer ervaring met TWH ons hebben geadviseerd een reu te nemen. Maar nog een keer: als die twee het goed met elkaar kunnen, dan is een teef absoluut een optie. Bel ons toch alsjeblieft even (053-707 80 34 of 06-26 927 921), misschien kunnen wij die twee een keer bij elkaar brengen?! Groet, Gershom |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
van 't Aelse Sluske
|
![]() Cytat:
ga jij je teef herplaatsen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Musketier
|
![]()
Hoi Stefanie,
In principe blijft Mara bij ons, maar als het zich zo voordoet zou het kunnen dat we ze herplaatsen. Alleen als de nieuwe baas in onze ogen de juiste is nauurlijk!! We hebben plaats voor 5 honden, dat is dan ook de enige reden dat we Mara EVENTUEEL zouden herplaatsen, we hebben dan weer een plekje vrij voor een ander spoedgeval, mocht zich dat aandienen. Groetjes, Bert |
![]() |
![]() |