![]() |
![]() |
|
Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Kennel van Goverwelle
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Ik weet niet of de kids meekomen,
ligt eraan hoe vroeg ze 's morgens moeten voetballen, maar dat laat ik nog wel even weten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Volgens de weerberichten van Piet (Paulesma) wordt het dus een echte herfst-wandeling !!
![]() O ja, de kids komen mee, en lusten wel cola of sinas ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Member
|
![]()
He, Stefanie, niet zo somber.
Het mag dan een echte herfstwandeling worden in de vooruitzichten maar zeker is dat nog helemaal niet. EEn herfstwandeling kan ook betekenen, een klein zonnetje en mooie kleuren van de bomen in herfsttooi. Daarom kan het toch gezellig worden omdat iedereen daar dan van kan genieten en mocht het waaien en regenen, dan waaien we lekker uit en nat worden we dan vanzelf wel . Dus mensen, laat je niet afschrikken door het weer maar we laten we hopen op mooi weer en kom gezellig wandelen met zijn allen. Letty |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
Ik denk dat ik het een beetje 'ongelukkig' heb opgeschreven
![]() Ik bedoelde er juist mee te zeggen, dat het me wel leuk lijkt zo'n lekker windje erbij en al die mooie herfstkleuren in het bos, en een beetje regen...., je kunt nooit natter worden als je huid. ![]() En daarna lekkere hete koffie ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
Ik moet eerlijk bekennen, dat ik het nu helemaal niet zo erg vind dat ik mezelf al heb afgemeld voor deze wandeling!!
![]() Groetjes Kim
![]() |
#7 |
Member
|
![]()
Kom, Kom, Kim,
Ben je bang voor een beetje regen of smelt je daarvan. Je had een mooi excuus maar om hiervoor af te haken........??????? Groetjes, Letty |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|