![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
n00b
|
![]()
- ik vandaag weer begonnen ben met werken.
- ik het meteen weer stikdruk heb. - ik uitkijk naar mijn volgende vakantie.. - die nog wel een tijdje op zich zal laten wachten. - ik ook een hi-score heb (pacman) maar niet ingelogd was... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
- ik afgelopen maandag al weer de *** was.
- stikdruk hier een understatement is. - ik voortaan maar de mail laat doorsturen naar mijn huisadres. - ik nu 3 weken achterstand in aan het halen ben. - mijn collega's heel lief zijn en mij de hele dag van koffie blijven voorzien. - ik gelukkig morgen weer een daggie vrij ben! - wij als het weer mee zit, lekker naar ouwehands dierenpark gaan. - Cliff hier erg naar uitkijkt: ![]()
![]() |
#3 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
- Denzel gisterenavond een pad het huis ingejaagd heeft?
- hij overgestapt is van egels naar padden. - het vrouwtje het arme beessie opgepakt heeft en netjes buiten heeft gezet. -Denzel hier niet zo content mee was. ![]()
![]() |
#4 |
Member
|
![]()
- wij nog anderhalve week vakantie hebben
![]() - Jarno de laatste hand legt aan de stalen kooien voor in de auto - wij dan eindelijke leuke dagtochtjes kunnen gaan maken - Jourdy en Nikki vandaag zalmkop hebben gegeten - Ze zelfs de ogen van die dingen opaten ![]() - Ze nu allebei met een smile op hun gezicht liggen te slapen ![]() - Het nu wel weer genoeg geregend heeft ![]() - Ik iedereen die moet werken, sterkte wens ![]() - Ik jullie allemaal een fijne avond wens
![]() |
#5 |
n00b
|
![]()
- we gisteren mensen op bezoek hadden die geintereseerd waren in de tsw.
- we hun wat voorlichting hebben gegeven over de voor maar vooral ook de nadelen. ![]() - ze erg enthousiast waren over Shadow... - ik alweer een week aan het lijnen ben. - ik 3 kg kwijt ben. - ik nu *slik* 101,8 kg weeg. ![]() - mijn streefgewicht 88-90 kg is. - ik dus nog 11,8-13,8 kg te gaan heb. ![]() - ik volgende week weer naar school moet. - het wolfhonden-online weekend (WOW) een week verzet is. - dit i.v.m. de clubmatch van de n.v.t.w. wat op 7 Oktober is. - ik het helemaal top vind dat hiermee rekening word gehouden. - dit WOW weekend een thuiswedstrijd word omdat het in Arcen word gehouden. - Ik erg naar het WOW uitkijk omdat het kei gezellie is! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Musketier
|
![]()
-Ik nu vakantie heb
-Ik de afgelopen twee dagen meer dan 100 mtr hekwerk heb gezet -Ik ontzettend geniet van dit buitenleven -De honden hier ook lekker heel de dag bij zijn -Mara gesteriliseerd is -Ze nergens last van lijkt te hebben en lekker levendig is -Ik ook een paar kilo kwijt wil -Maar LAAAANG niet zoveel als Barry ![]() -Ik overigens geen idee heb wat een WOW-weekend is ![]() -Wij onze honden tegenwoordig als tussendoortje soepkip /kippenrug.e.d. geven - Wij het heerlijk vinden om onze honden op zo'n botten partij te zien kauwen Groetjes, Bert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
n00b
|
![]()
- ik vandaag ben wezen wandelen met Shadow op de Hamert.
- we meer dan 2 uur weg zijn geweest. - deze baas nodig eens wat aan zijn conditie moet doen. ![]() - ik vandaag een megastoer hondentuig besteld heb. - ik dit gedaan heb omdat ik binnekort een survival weekendje heb met vrienden. ![]() - ik hier erg veel zin in heb. - ik hoop dat alles goed gaat komen met Laszlo. - Ryan de hele week pleite is. - ik haar nu al mis... - ik gelukkig gezelschap heb van genoeg beestenspul. ![]() - 1 van onze ratten onlangs is overleden. ![]() - we nu nog maar 1 rat overhebben. ![]() - er na deze, geen nieuwe knaagdieren meer in komen. - mijn schoonouders een nieuwe pup (indiandog) hebben. - dit een heel mooi en lief hondje is.
![]() |
#8 |
Junior Member
|
![]()
Hoi allemaal
weet iemand toevallig of je TsW's in Tsjechië voor de slee mag laten lopen, laat even weten als iemand hier iets van afweet?? mvg.Georgejo |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
n00b
|
![]()
- er in dit topic dus alleen in de wist u dat vorm mag worden gepost...
![]()
![]() |
#10 |
Non active.
|
![]()
- Wij vanmiddag 2 uur met BOB hebben gewandeld
![]() - Nomad dit erg gezellig vond ![]() - Hij uitkijkt na de volgende keer ![]() Groette Martine.
![]() |
#11 |
Yara
|
![]()
-ik denk dat Martine DE BOB bedoelt
-dat Nomad dan wel erg beschonken moest zijn, om met DE BOB te gaan wandelen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Non active.