|
|
|
|||||||
| Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#12 |
|
n00b
|
- wij vandaag donateur zijn geworden van de WSPA (www.wspa.nl)
- Breezer vandaag voor het eerst weer samen met Shadow in de ren is geweest. - ze beide helemaal nat zijn van de regen. - ze nu op liggen te drogen in hun kennel in de garage. - we (ryan en ik) vanavond gaan zwemmen. - dit overdekt zal gaan gebeuren want het weer is hier niet best. - we zaterdagochtend hooi gaan sjouwen voor Ryan haar paard. - we zaterdagmiddag een proefrit gaan maken in een peugot 407 sw - dit waarschijnlijk de nieuwe bedrijfsauto van Ryan gaat worden. - we daarna doorrijden naar de Bazaar in Beverwijk. - ik helemaal vol zit van de Kermis afgelopen week. - ik vanaf volgende week ga lijnen. - ik ook weer moet werken vanaf volgende week. - ik hoop dat het al weer wat beter gaat met Jitze zijn hond Mike. - ik op mijn website nu ook spelletjes heb staan. - pacman erg verslavend is. - ik iedereen hier uitdaag om de hi-score te pakken. - ik iedereen een fijne avond wens. Last edited by Azazel; 09-08-2007 at 19:39. |
|
|
|
|
|