Go Back   Wolfdog.org forum > Nederlands > Fokken

Fokken Informatie over fokken, bonitaties, jeugd presentaties en nesten

Thread Tools Display Modes
Old 01-11-2012, 15:05   #11
kobesen
Erfelijk aangeboren Bitch

kobesen's Avatar

Quote:
Originally Posted by leroy & Aro View Post
Nope! Ik Ben eigenaar en ik bepaal wat ik met me hond doet! Als ik me niet aan de eisen van de rasvereniging voldoe dan erkennen zij het nest niet enz! Maar mogen het niet verbieden want ze zijn een vereniging een geen overheid instantie die geboden kan opleggen! Dat ze het lidmaatschap opzeggen (vanuit het bestuur) is hun recht! Maar daar houdt het op! En wat mensen ervan vinden is hun zaak! Zij is eigenaar, niet de nvtw!

Dit is uit een wetterlijk oogpunt!

Ook staat er niet in de statuten dat zodra er van de fok eisen word afgeweken dit direct resulteert in opzegging van het lidmaatschap!

Maar gekeken naar de trieste opmerkingen die hier worden geplaatst ga ik niet verder mee in discussie!

Dit is een zaak tussen nvtw (bestuur) en aelske sluske! En gaat jullie verder niets aan

Zou zeggen kijk allemaal is in de spiegel! Of jullie allemaal zo heilig zijn!
Dit is zaak tussen de LEDEN en het aelse sluske. Weet niet waar je die rare wetten van je vandaan haalt hoor, maar niet hier in nederland hahahahahaha.
Als een lid zich niet aan de regels houdt binnen een vereniging is het zo dat de ledenvergadering een lid kan verwijderen uit de vereniging. Werkt hetzelfde met een voetbalvereniging.

Last edited by kobesen; 01-11-2012 at 15:08.
kobesen jest offline  

Posting Rules