|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
|
Thread Tools | Display Modes |
12-10-2007, 11:13 | #61 |
Member
|
- het een beetje mosterd na de maaltijd is; maar iedereen alsnog van harte gefeliciteerd met de behaalde resultaten op het KCM
- ik de mensen die naar het wolfhonden-weekend gaan veel plezier wens! - ik een leuke website heb gevonden; www.buurtlink.nl - er in jouw buurt misschien ook mensen actief zijn op deze site - ik verder iedereen een fijn weekend wens!!!
12-10-2007, 20:13 | #62 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Quote:
- er weer een hoop criminelen in mijn buurt actief zijn. - wij morgen weer lekker naar het ohzo mooie en rustige Rozendaal gaan. - daar lekker over de hei gaan wandelen. - dit met Chris Myrthe, Vannessa, Hanna en moi is. - Het morgen volgens het KNMI mooi weer wordt! groetjes Kim
14-10-2007, 00:45 | #63 |
Member
|
het KNMI het voor deze keer goed heeft
|
14-10-2007, 07:58 | #64 |
Non active.
|
wist u dat
Hai Kim,
Erfelijk aangeboren Bitch Ik dit geweldig vind als je je zelf, zo goed kan Groette Martine |
14-10-2007, 10:51 | #65 |
van 't Aelse Sluske
|
|
14-10-2007, 11:57 | #66 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Quote:
- ik het erg leuk vind met mijzelf de draak te steken - dit mijn humor is - ik het een schitterende foto van Ayla vind! groetjes Kim
14-10-2007, 17:43 | #67 |
Non active.
|
wist u dat
ik wel van dit soort humor hou
en het inderdaad een erg mooie foto is |
14-10-2007, 19:13 | #68 |
n00b
|
- het wolfhonden-online weekend weer fantastisch is geweest!
- de organisatie geweldig was! - het heerlijk weer was! - Shadow het ook erg naar zijn zin heeft gehad! - hij heeft meegedaan met een stukje behendigheid en dit uitstekend ging! - de tsjechen dit weekend behoorlijk waren ondervertegenwoordigd! - ze wel de meeste kabaal maakte! (met dank aan Shadow en Angel ) - de barbecue gisteren lekker was maar veel te veel! - we daarom vandaag maar gewoon nog een keer de barbecue hebben aangestoken! - de lezing over de rasstandaard van de tsjech en saarlooswolfhond erg interessant was! - we vanmiddag heerlijk hebben gewandelend! - we nu heerlijk voldaan thuis zitten! - we zodadelijk nog een feestje hebben omdat m'n zwager jarig is geweest! - ik nu onder de douche ga want ik ruik helemaal naar (wolf)hond!
16-10-2007, 00:51 | #69 |
Member
|
-onze wolven roedeluitbreiding hebben.
-Ze al een week langsmekaar heen lopen zonder enige agressie. -De uitbreiding een verdwaalde kip is. -ik niet levend voer. jos |
31-12-2007, 16:31 | #70 |
n00b
|
- ik dit ondersneeuwde topic weer eens naar boven haal.
- er dan misschien weer over leuke dingen die je met je tsw doet gesproken word. - we vanavond naar m'n schoonouders gaan. - ik me daar tonrond ga vreten aan al het lekkers dat Ryan aan het maken is met m'n schoonmoeder. - Shadow en Breezer helemaal niet bang zijn voor vuurwerk. - er hier morgen vanaf 11 uur kinderen aan de deur "gelukkig nieuwjaar" staan te schreeuwen voor snoep. - dit traditie is in Wellerlooi - ik benieuwd ben of iemand anders ook van de schreeuwlelijkerts aan z'n deur heeft staan morgen?
31-12-2007, 17:03 | #71 |
Musketier
|
-wij hier nog geen jaar wonen
-wij daarom niet weten of er morgenochtend schreeuwlelijkerts aan de deur staan -wij heeeeeeel erg hopen dat het hier niet de traditie is -onze honden ook niet bang zijn voor vuurwerk -van onze geiten er eentje wel gestrest is -wij de geiten dan maar extra veel hooi geven straks -wij iedereen ook een hele fijne en gezellige oudjaarsavond wensen -wij iedereen hier volgend jaar weer gezond en wel op het forum hopen te treffen -wij nu de voorbereidingen gaan doen voor de kaasfondue -wij vanaf morgen gaan Sonja Bakkeren |
31-12-2007, 20:07 | #72 | |
Kennel van Goverwelle
|
Quote:
|
|
01-01-2008, 13:01 | #73 |
Junior Member
|
- Mijn jaarwisseling niet zo leuk was.
- Anuki rond 0.10 diaree kreeg - De arme meid niet eens de tijd had te piepen - Nadat ze klaar was met poepen ze moest overgeven - ze zich heel ziek voelde! - ik dusheb moeten dwijlen - dit een aparte manier van jaarwisseling vieren is - ze zich nu weer een stuk beter voelt, gelukkig. - ik hoop dat jullie een leukere jaarwisseling gehad hebben. - we morgen haar heupjes gaan röntgen - we dit samen met nomadje doen - ze misschien leuk met haar broertje kan spelen naderhand! |
04-01-2008, 19:54 | #74 |
n00b
|
- ik al de hele week ziek ben
- ik daardoor niet ben gaan werken - ziek zijn ook zijn voordelen heeft - ik namelijk lekker de tijd had om aan de slag te gaan met mijn website - mijn website daardoor helemaal van uiterlijk is veranderd - ik heb lopen photoshoppen om een leuke achtergrond te maken - dit aardig gelukt is - het wel heeeeel erg veel tijd kost om het goed te doen - ik benieuwd ben wat jullie er van vinden. - ik jullie allemaal alvast een fijn weekend toewens!
04-01-2008, 22:08 | #75 |
Member
|
- de site heet de wolven bende
-er geen link naar wolven sites staan -www.wolves-unlimited.com een alternatief is Jos |
04-01-2008, 22:17 | #76 |
van 't Aelse Sluske
|
- dat de site van Barry mooi geworden is
- dat onze 'kerstvakantie' alweer voorbij is - dat wij woensdag zijn wisten schaatsen in den Bosch - dat het 15 jaar geleden was dat ik geschaatst had - dat ik dacht dat ik weer zo weg zou rijden - dat dat behoorlijk tegenviel - dat ik heel hard gevallen ben - dat heel mijn pols 'blauw' uitgeslagen is - dat ik blij ben dat het alleen 'beurs' is en niet gebroken is - dat ik Barry beterschap wens met zijn griepje - dat ik via deze weg ook Koos beterschap wens, met zijn gebroken been ! |
05-01-2008, 13:13 | #77 | |
n00b
|
Quote:
- de hond van de wolf afstamt vandaar mijn naamskeuze - ik Jos zijn opmerking heb meegenomen en linken naar wolvensites heb geplaatst - ik op zoek ben naar meer linken naar wolvensites. - ik jullie hulp hier best bij kan gebruiken - jullie leuke/goede linken kunnen mailen naar [email protected] - ik leuke/goede linken dan z.s.m. plaats - ik me gelukkig weer een stuk beter voel
20-03-2008, 19:43 | #78 |
Non active.
|
-ik het nu al heb gehad ,met het hele fijne k...e weer, wat het hele paasweekend aanhoud.
-geen bril, hier roze genoeg voor is. -ik de hele week al het vooroever vermijd,vanwege Nomad zijn grote vriend, die deze week is geholpen. -dus als alternatief,vanmiddag naar het strand ben geweest. -het daar werkelijk spookt,en beestenweer is. -en de honden,zelfs blij waren, toen we bij de parkeerplaats aankwamen. -Nomad,daar wel ff een jongstel gedag wou zegge,die in de auto zaten,en al last van lentekriebels hadde. -dus maar gauw doorgelopen naar me eigen auto,en gauw naar huis. -en daar een heerlijk koppie thee heb genomen.,met de voetjes op de bank. Groette Martine. ps;heel veel sterkte allemaal met het fijne k...e weer. en een vrolijk paasweekend. |
21-03-2008, 17:26 | #79 |
Junior Member
|
- Het inderdaad vies weer is
- wij zondag op maandag in een tent slapen - Ik hier nou al tegen op zie - ik namelijk al verkouden ben - ik maandag de hele dag buiten rondwandel - Anuki dit weerook vies vind - Ik de honden niet veel vaker met tegenzin zie meelopen Iedereen een prettig en lekker warm paasweekend wens! |
22-03-2008, 10:18 | #80 |
n00b
|
- ik strakkies met Ryan onze nieuwe bank ga halen
- we wel 10x naar deze bank zijn weze kijken voordat we tot aankoop over zijn gegaan. - we de oude banken eerst naar de stort gaan brengen. - ik iedereen een vrolijk pasen wens.