|
TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
|
Thread Tools | Display Modes |
30-12-2007, 17:08 | #61 | |
Member
|
Quote:
Het zeker hun verantwoordelijkheid, maar daar mag een ieder zijn vraagtekens bij plaatsen, als hij/zij dat wilt. Of ze er wat mee doen, dat is ook hun verantwoordelijkheid. In dit geval gaat het om honden, levende wezens; echter welk onderwerp ook; je zult altijd mensen hebben met verschillende visies. Ik deel niet langer die van hun en gedeeltelijk dus ook niet die van jou. Om me dan zielig te noemen? Ach...als je je daar beter door voelt. Om mensen dan een misselijk makend stelletje te noemen...tja... Groetjes, Patty
30-12-2007, 18:36 | #62 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Fijn dat je dat ook even meldt!
Quote:
En dat jij bij IEDERE les stond te janken als een klein kind omdat het niet ging met Jourdy, daar meldt je niks over?? Nogmaals, iedere hond is een individu! Mijn hond en ook ik voelden ons in deze training (dat eigenlijk een soort experiment was) waarin GG1 GG2 en GG3 oefeningen in 10 lessen werden gepropt, niet prettig! Waren er een aantal aanpassingen gedaan, zoals theorie vooraf en niet tijdens de les, of bijv. je hond mogen belonen als ie iets goed had gedaan enz. was ik waarschijnlijk doorgegaan. Mits er een aantal dingen uit de training gehaald waren, waar mijn 9 mnd oude hond nog niet aan toe was! Toch waren er ook goede kanten aan de trainingen! Ik heb geleerd naar de lichaamstaal van Denzel te kijken en het ook daadwerkelijk te begrijpen. Waardoor ik en mijn hond een betere band kregen. Ik heb geleerd dat als ik mijn hond negeer, dat dat qua dominantie (ik als alfa) goed is voor mijn relatie met mijn hond. Dus dat heb ik van de hele training opgestoken. En dat was wel degelijk een positieve zaak! Nu train ik bij Letty, en wat ik in 10 lessen 2 jaar geleden bij Denzel er niet heb in weten te krijgen, heb ik in deze training binnen 10 minuten aan kunnen leren! Dit met een positieve en enthousiaste manier van mijn hond benaderen. Deze manier van trainen is voor mijn hond de prettigste manier. Voor jou hond is dat misschien de andere manier. En naar mijn mening mag dit topic wel gesloten worden. Want er is weinig toegevoegde waarde meer. En ik ga nu lekker op de bank zitten met mijn vriend en onze mannen en wij gaan d'r een gezellig avondje van maken. En dat wens ik verder iedereen ook toe. Groetjes Kim
30-12-2007, 18:44 | #63 | |
Junior Member
|
Quote:
Als jij je zelf hierin niet herkent, dan zou ik zeggen dat het niet voor jou geldt. Kritiek waarmee iemand iets kan heb geen probleem mee, maar als het telkens zo is dat met allerlei insinuaties deze kennel de grond in word getrapt, of met eenzijdige verhalen de waarheid word verdraaid, dan gaan bij mij de nekharen recht overeind staan.
30-12-2007, 18:50 | #64 | |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
Quote:
Daarom zou ik iedereen met goedvinden van de fokkers een keer een daggie uitnodigen om mee te lopen in deze kennel! Pas dan vind ik dat je een oordeel mag hebben en niet eerder. En die 10 minuten dat sommige aanwezig zijn geweest tellen hierin dus absoluut niet mee! groetjes Kim
30-12-2007, 19:15 | #65 |
Non active.
|
Hai,
Ik denk dat jullie beter een nieuwe topic kunnen maken. Want dit heeft echt geen bijdrage meer,aan het vinden van een nieuw baasje voor de 2 honden. Letty is duidelijk geweest, dat de eigenaar van deze 2 honden,wil dat ze samen geplaatst worden. Groetjes. |
30-12-2007, 19:36 | #66 |
Member
|
Bete Meisel, of iemand zich aangesproken voelt of niet. Je opend met "misselijkmakend stelletje zijn jullie". --Ik kan me voorstellen dat iedereen die regelmatig reageert zich aangesproken kan voelen.Als men deze honden een goed tehuis wil geven via deze site is het zinvoller alle leden niet uit te schelden daar deze leden wel iemand door zouden kunnen sturen dus met herplaatsing ben je wel een beetje afhankelijk van wel willendheid van deze mensen.
En citaat-Ja ze zijn zo slecht voor hun honden...nou ik ken maar weinig mensen die zoveel voor hun honden [en voor die van anderen] over hebben!- ik denk dat allen hier actieve leden zoveel voor hun honden over hebben. En ook enkele voor andere honden. Ik wil mezelf niet zo op de borst kloppen maar ik doe minstens zoveel voor honden die ik niet eens zelf gefokt heb. En ik rijd heel wat meer kilometrs waarschijnlijk maar is dat belangrijk? Je doet dat wat in je mogelijkheden is. En Letty is de fokker en bepaald wat zij een goed herplaats adres vind. Ik gaf enkel een mening. Ik geef toe dat er een enkele boodschap tussen zat waar "een sneer"in zat, en dat is jammer. Maar mekaar nu zwart maken? Of iemand op een veld heeft staan janken, zegt eerder iets over de betrokkenheid met de hond. Ik laat ook wel eens een traan en schaam me daar niet voor. Wanneer Patty schrijft over haar hond en een slechte behandeling is dat hoe zei dat heeft ervaren. Of dat zo was kan ik niet beoordelen daar ga ik niet over. Maar als zei dat zo ervaren heeft waar of niet is er toch iets mis gegaan. Het eind effect was toch de klant was niet tevreden, als ik me zakelijk uit mag rukken. Ik doe dit omdat ik niet betrokken wil raken in deze kwestie. Maar om succes te hebben, als het om herplaatsing gaat nu. Dan hebben deze honden toch echt betere kansen als we een beetje mekaar respecteren en samen denken aan mogelijkheden. Ellende is er al genoeg. Hopelijk volgend jaar een hoop minder. En dat ook deze honden een gelukkig leven zullen hebben. mvg Jos |
30-12-2007, 19:38 | #67 | |
n00b
|
Quote:
Hoi Richard, lekker duidelijk ben jij zeg! Dat is nou precies de reden waarom er regelmatig discussies escaleren op dit forum. Denk je nu echt, dat als ik iemand wil affakkelen ik: 1. Een link naar zijn/haar website plaats op mijn eigen website? 2. Dat ik sinds afgelopen maandag deze honden op mijn website heb staan om zo een snellere her-plaatsing te bespoedigen? 3. Ik het volgende voorbehoud maak in mijn stukje over het apart plaatsen van de honden : *dit is natuurlijk maar mijn mening over deze situatie en ik wil met mijn tekst dan ook niemand aanvallen of kwetsen* Als ik daardoor een misselijkmakend persoon ben, so be it. Ik ben blij dat jou bijdrage aan het plaatsen van de honden net zo groot is als die van mij. Groeten en een fijne avond, Barry
30-12-2007, 20:53 | #68 | |
Member
|
Quote:
Groetjes, Patty
30-12-2007, 21:45 | #69 | |
Kennel van Goverwelle
|
Quote:
|
|
30-12-2007, 21:47 | #70 | |
Kennel van Goverwelle
|
Quote:
|
|
06-01-2008, 03:31 | #71 |
Senior Member
|
Enige tijd terug heb ik verzocht om in het belang van beide honden, in dit topic alleen nog maar bijdragen te plaatsen die een constructieve oplossing voor beide honden kunnen bieden.
Zojuist kom ik van vakantie thuis en zag dat er de afgelopen tijd helaas weer diverse reacties geplaatst waren, die niets met de herplaatsing van deze honden te maken hebben.... Derhalve sluit ik hierbij dit forumtopic af. Een ieder die een oplossing weet voor deze twee honden, kan rechtstreeks contact opnemen met Koos en Letty de Graaff. Vriendelijke groet, Mijke PS Vriendelijke verzoek: Laat iedereen zich in het vervolg zo veel mogelijk houden aan het onderwerp van een forum topic Dat voorkomt dat een oorspronkelijke boodschap ondersneeuwt in alle reacties! En start als je iets anders te melden hebt, gewoon een nieuw topic