![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#261 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#262 |
Junior Member
|
![]()
Komt me zooo bekend voor! Wat zijn ze toch lief he
![]() Dan mag je vooral niet denken aan wat die tong het laatste halfuur zoal gedaan kan hebben... ![]() Maar voor de rest: waar we niet van sterven, worden we sterker van ![]() Groetjes, Liesbeth
![]() |
#263 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#264 |
bench
|
![]()
Die tong was erg warm en groot en glad......uwrrrrrrrrrrr
![]() Ik ben er nog van ulllllwg ![]() En inderdaad wat heeft die van 5 tot 9 uitgespookt...... Alles bevriest nu........Ik weet, Bob is nu de tuin aan het her-decoreren ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#265 |
Non active.
|
![]()
_ Wij de hele middag in het duin hebben lopen zwerven
![]() _ Wij dit met Bob hebben gedaan ![]() _ Ik bij thuiskomst werkelijk aangenaam verrast werd door de inhoud van de brievenbus ![]() _ Ik de afzender werkelijk Hartstikke Bedank ![]() ![]() ![]() ![]() _ Ik de kalender werkelijk helemaal Top en HILARISCH vind ![]() ![]() ![]() _ Ik heb gezegd ik daar zelf noooooit niet zal gaan hangen ![]() _ Maar deze kalender echt een ere plaatsje krijgt ![]() _ Ik de phone heb geprobeerd maar daar niet degene trof die ik moest hebbe ![]() _ Ik nu weg moet ![]() _ Maar vanavond zeker aan de PHONE hang ![]() Groette Martine. Ps;We dit jaar er voor 200% voor gaan, om net zo een super activiteiten funyear te hebben ![]() ![]() ![]()
![]() |
#266 |
bench
|
![]()
Wij de hele middag in het duin hebben lopen zwerven
![]() _ Wij dit met Nomad en Ika hebben gedaan ![]() - Bob helemaal niet moe is ![]() - Ik dat niet snap na 3,5 uur wandelen in de duinen ![]() - Ik over een uurtje helemaal van de wereld ben ![]() ![]() ![]()
![]() |
#267 |
n00b
|
![]()
- ik thuis kwam en me rotschrok.
- ze vandaag aan ons huisje zijn begonnen. - het naast mijn huidige woning word gebouwd. - we de boel laten onderkelderen. - er nu dus een bomkrater naast mijn huis ligt. ![]() - hieronder een foto hiervan geplaatst is van 5 min geleden ![]()
![]() |
#268 |
Senior Member
|
![]()
- ik me afvraag of je wel zeker weet dat die bouwvakkers dat gedaan hebben
- het anders misschien wel een nieuw militair project is ![]() - je nu misschien wel een landingsplek voor Aliens naast je deur hebt ![]()
![]() |
#269 |
Non active.
|
![]()
- We vandaag op een verjaardagfeesie zijn geweest.
- Ik hier een knappe blauwe plek aan over gehouden heb ![]() - Ik die nu nog voel ![]() - Het wel erg gezellig was ![]() - Maar gelijktijdig erg slopend ![]() - Ik bij thuiskomst na het eten meteen K.O. ging ![]() ![]() ![]() - Ik hoop dat het thuis bij de BIRTHDAYBOY er gezelliger an toe ging ![]()
![]() |
#270 |
bench
|
![]()
-Bob Dylan vond zijn feestje gewèèèèèèldig
![]() - Bob Dylan heeft getrakteerd op blauwe benen en zere knieën ![]() - Na vijf uur lopen weten we ik dat Schoorl ver van Camperduin ligt en de zon in de zee verdwijnt ![]() - We enorm veel lol hebben gehad ![]() - Ik total loss thuis kwam ![]() ![]()
![]() |
#271 |
Yara
|
![]()
-ik blij zal zijn, als het minder koud gaat worden
-en heel veel andere mensen ook -omdat ze steeds bestolen worden -en dan met ijskoude handen lopen ![]() -ik inmiddels al een hele verzameling handschoenen thuis heb -Yara kortgeleden een paar handschoenen had gevonden -ik daar tenminste wat aan heb -ze achter mijn rug om ook steelt ![]() -dat op de markt gebeurde -de vrouw meteen haar handschoenen wilde doneren ![]() -ik dat niet goed vond ![]() -dat ik nu overweeg om er maar een handeltje in te gaan beginnen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Non active.
|
![]()
-M'n JONGHÉ
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#273 |
Senior Member
|
![]()
- mijn knappe jongen tot 2 x toe het flybal apparaat goed heeft bediend en de bal gevangen heeft
- mijn knappe man ook een klein stukje gespeurd heeft tot mijn volle tevredenheid (stukje van 20 meter) - mijn knappe man ook nog de 4 sprongetjes van de flybal acher elkaar neemt zonder enige vertwijfeling - de trainster zei dat ... Barry haar eerste tsjech is die geschikt lijkt voor in het flybal team ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Senior Member
|
![]()
Wist u dat:
- ik dacht vandaag wat humorvolle filmpjes te kunnen gaan schieten op een examen ![]() - ik van plan was dat misschien wel op you tube te gaan zetten ![]() - dit een soort wraak zou zijn op eerder geplaatste sneeuw filmpjes van Martine ![]() - dat dit helaas niet gelukt is! ![]() - dit komt omdat er alleen boxer voor humor zorgde ![]() - TsW Nomad vandaag geen gevoel voor humor had en gewoon deed wat gevraagd werd! ![]() - er nu dus weer een TsW een VZH diploma behaald heeft! ![]() - ik Martine en Nomad feliciteer met dit resultaat! ![]()
![]() |
#275 | |
Non active.
|
![]() Quote:
![]() - En niet te vergeten THANKS voor de mentale steun ![]()
![]() |
![]() |
#276 |
Yara
|
![]()
-wij Martine feliciteren
-wij ook druk aan het oefenen zijn voor VZH -ik me afvraag hoeveel TsW's er bekend zijn die VZH hebben behaald???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
n00b
|
![]()
- Ik Martine uiteraard ook van harte wil feliciteren met het behaalde resultaat!
![]() - Humorvolle filmpjes altijd welkom zijn ![]() - Ik Elise veel succes wens met de training. - Ze al met de 1e verdieping bezig zijn van onze nieuwe woning. - Het dus al erg opschiet.
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd ![]() Last edited by Azazel; 23-03-2009 at 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Yara
|
![]()
-dat Barry ook naar Pozna kan als de verhuizing achter de rug is
-wij nu al naar Pozna uitkijken -ik Barry bedank voor het suc6 wensen -wij dat wel nodig hebben -dat Yara al ruim 3 jaar is -ik het achteraf jammer vind, dat ik niet eerder met VZH begonnen ben -dat het ook noodzakelijk is om Speurhond 1 te halen Last edited by ELISE; 23-03-2009 at 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Member
|
![]()
-ik Martine en Nomad van harte feliciteer met hun behaalde VZH.
-ik Elise ook veel succes wens met de training.
![]() |
#280 |
Senior Member
|
![]()
- ik Nomad en Martine ook feliciteer met het behaalde succes.
- Wij ook de ambitie te hebben om in de toekomst dit examen te behalen - wij daar nog wel een leuk trainingsplekje voor zoeken - ik het ook jammer vind dat er geen leuke fimpjes zijn gemaakt |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|