|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
|
Thread Tools | Display Modes |
23-05-2006, 17:07 | #1 |
van 't Aelse Sluske
|
SUPER-FORUM
Hallo allemaal
Of het nu aan de nieuwkomers ligt of niet ik vind het de laatste tijd SUPER-gezellig op het forum ! Er zijn tijden geweest dat er in geen dagen (soms meer als een week !!) niets nieuws te lezen was Dus aan iedereen die zich aangesproken voelt: Complimenten---TOPPIE ennne.. nu volhouden |
23-05-2006, 17:33 | #2 |
Senior Member
|
Ik sluit me helemaal aan bij Stefanie's opmerkingen!!
groetjes, Mijke
23-05-2006, 18:04 | #3 |
Junior Member
|
het is inderdaad wel eens stiller geweest.
23-05-2006, 19:44 | #4 |
Junior Member
|
SUPER-FORUM
Nou ik kan ook zeggen dat ik super blij ben met dit forum.
Ten eerste is het gezellig en het is ook zo leuk en fijn om zo snel reakties te krijgen als je iets vraagt! Echt top en voor mij heel leerzaam. De tips van dat happen en dat vervelende gedrag naar fietsers waren zo goed, dat het super gaat. Ok mevrouw wil nog wel eens happen maar dat is ten eerste niet hard en tweede een fraktie vergeleken bij wat het was. Ik hoop dat het zo blijft op het forum. Ik kijk echt elke dag. Ik ben nog maar een beginnende opvoeder van een TsW dus ik heb niet echt tips als het gaat om opvoeden. Alhoewel ik wel moet zeggen dat mijn Timber super gaat, dus blijkbaar doe ik het toch goed en het klikt ook gewoon tussen ons. Ook heel belangrijk lijkt mij! Groetjes, Conny |
23-05-2006, 20:32 | #5 |
Member
|
Hallo allemaal,
Heb het al eens vaker gezegd; ik ben hartstikke blij dat deze site en dit forum bestaat! Ook een grote pluim voor de mensen die deze website tot stand hebben gebracht en nog steeds onderhouden! Groetjes, Patty |
24-05-2006, 18:04 | #6 |
Member
|
Super-Forum
Hallo iedereen!
Tja, wat zal ik zeggen. Voordat ik deze site kende, moest ik niet veel v.d. computer hebben en moet je me nu zien!!! Toch wel leuk zo'n computer. Je kan de hele wereld over!!! Veel gelezen en geleerd x-tra over de TSW. Ook veel op buitenlandse forums gelezen, vooral Engels. Duits is wel te lezen, maar nog vermoeiender dan Engels. En Frans? Alleen korte makkelijke zinnen. Wordt het te lang dan ben ik al snel de draad kwijt. Het Engelse forum was eerst wat actiever, alleen de laatste tijd weer wat minder. Veel over 'therapydogs' en verder hoop ik dat de Wolfhonden ooit makkelijk Engeland in mogen, het is nl. een mooi land. Ik liet alles door mijn man doen. Hij vind het nu wel jammer, want wie mag er nu achter het beeldscherm van de p.c.?! Groetjes, Jolanda |
|
|