|
Pers, TV en reclame Tsjechoslowaakse wolfhonden in de pers, reclame, video clips en TV (die zichzelf of wolven spelen), artikelen en programma's over het ras... |
|
Thread Tools | Display Modes |
15-05-2011, 21:58 | #1 |
Senior Member
|
Wolfdog T-shirts
Op verzoek van Margo plaats ik ook hier even dit bericht.
voor het zomerseizoen hebben we een nieuw project van wolfdog t- shirts gecreëerd. De Poolse editie was een groot succes en veel mensen van buitenlandse forums waren ook geïnteresseerd om t-shirts te kopen. Daarom hebben we besloten om dit ook voor jullie mogelijk te maken. De T-shirts zijn in alle maten beschikbaar (S,M, L, XL, XXL), allebei voor man en vrouw en in zwart of wit. We hebben er voor gezorgd dat de shirts van de beste kwaliteit zijn, zodat ze nog jarenlang gedragen kunnen worden. De prijs is 12 euro per stuk. Wijs alsjeblieft 1 persoon aan op jullie forum, die verantwoordelijk is voor het verzamelen van de orders en het geld voor de T-shirts. Om extra kosten te voorkomen, is het beter om jullie de shirts te overhandigen op het kamp in Slowakije of de meeting in Pozna. (je kan dan alle orders van je land meenemen) Wij verzamelen orders tot EIND JUNI Voor meer details en info kun je contact opnemen met : God of War Wie van de lezers hier is bereid om alle eventuele orders en betalingen te verzamelen? Dan wil ik in augustus evt. wel alles bij de meeting in Pozna ophalen!
17-06-2011, 16:53 | #2 |
Kawał ch*ja
|
I have a very important question - I need info from the person who collects orders and money to write me on priv how many orders are for this moment
Czarna Helena hoduje bluszcza, sadzi begonie w donice, tylko na stadion nikt jej nie wpuszcza, bo się jej boją kibice. Czarna Helena ma dużo wdzięku, i innych zalet ma parę: wianek na głowie, badylek w ręku, a przed nią bieży owczarek. |
17-06-2011, 21:06 | #3 |
Yara
|
@Mijke: dat wil ik wel doen: bestellen en direct geld overmaken.
|
18-06-2011, 15:52 | #4 |
Senior Member
|
Hartstikke fijn als je dit wilt doen Elise!
Maar tot op heden heb ik nog geen enkele reactie gekregen van lezers op dit forum over dat ze graag zo'n T-shirt wilden hebben. Als er nog mensen zijn die graag zo'n T-shirt willen hebben, neem dan z.s.m. even contact op met Elise!
18-06-2011, 16:27 | #5 |
n00b
|
Elise,
Graag 1 witte en 1 zwarte in xl formaat.. (daar pas ik tegen die tijd wel weer in.. hahahaha).. kan het geld vooraf gewoon overmaken dus stuur effe je rekeningnummer via pb a.u.b. Groetjes, Barry
18-06-2011, 17:34 | #6 |
Non active.
|
Hai Elise,
Hier ook graag 1 zwart Tshirt en 1 wit Tshirt . Maatje M, pas ik nu en hopelijk straks ook nog . Stuur je ff je rekeningnr maak ik de euries ook ff over . Groette Martine.
18-06-2011, 23:25 | #7 |
Yara
|
Prima, ik stuur jullie een PB.
Wie zo'n uniek Wolfdog.org t-shirt wil bestellen, dit kan nog maar t/m 30 juni a.s. |
19-06-2011, 14:12 | #8 |
Angel en Bachata,Luna
|
Hoi Elise stuur mij ook maar een pb met je rekeningnummer,wil ook 1 zwart T-shirt en 1 wit T-shirt maat M,maak ik het geld over
19-06-2011, 14:39 | #9 |
Yara
|
Hoi Wilma, doe ik!
Groetjes, Elise |
25-06-2011, 09:16 | #10 |
Yara
|
Zijn er nog mensen die een t-shirt willen bestellen? Het kan nog tot 30 juni a.s.!
|
30-06-2011, 09:38 | #11 |
Yara
|
Vandaag de laatste dag dat er besteld kan worden, dus wie wil er nog een t-shirt bestellen?
|
|
|