|
Bijeenkomste Groot en klein – officieel en prive... |
|
Thread Tools | Display Modes |
16-08-2003, 09:23 | #1 |
Member
|
Bijeenkomst in Polen op 13 & 14 september
Beste mensen,
Toen ik vanmiddag van vakantie thuis kwam, zag ik dat Margo Peron mij enige weken terug een mailtje met info gestuurd had over de komende bijeenkomst in Polen. Ze vroeg mij met dit te vertalen voordat zij op vakantie ging. Aangezien zij inmiddels zelf op vakantie is, plaats ik het namens haar nu maar alvast op de Nederlandse mailing list (ivm de sluitings datum voor de inschrijving voor de tentoonstelling!). Is er trouwens iemand van jullie die naar deze bijeenkomst gaat? graag een reactie! Groeten, Mijke Info van Margo over de bijeenkomst in Polen op 13 & 14 september: Op 13 en 14 september 2003 oragniseert "kennel z Peronowki" in samenwerking met de Internationale Wolfhondensport Club een weekend met Tsjechoslowaakse Wolfhonden in Polen. De bijeenkomst zal plaats vinden in het kleine dorp Pozna, vlakbij de Duits-Poolse grens. (ongeveer 15 km van de grensovergang Guben-Gubin) Voor het ontmoetingsprogramma op zaterdag 13-09-2003 verwachten we gezamenlijk een aantal dingen te ondernemen: een wandeling met de honden door het bos in de buurt, een bad voor de honden in de rivier ) , een kleine wedstrijd (mobiliteit/beweeglijkheid), coursing en natuurlijk veel gesprekken..... ) Overnachting: in je eigen tent of in de militaire tent (hierbij moet je wel voor je eigen matras en slaapzak zorgen). Natuurlijk zorgen we ook voor een slaapplatss op hooi (vorig jaar maakten de meeste mensen gebruik van deze optie). Op zondag 14-09-2003 hebben we een deelname gepland aan de Nationale Honden show in Zielona Gora dat ongeveer 60 km van Pozna ligt. (iedereen moet hiervoor zelf zijn hond inschrijven, laatste inschrijvings datum: 20-08-2003) Meer informatie over de hondenshow kun je vinden op: http://zkwzg.dogomania.pl/wystawa/w-en.php Het is ook mogelijk om hier je hond on-line in te schrijven: http://zkwzg.dogomania.pl/wystawa/zgloszenie.php Prijzen voor de hondenshow: Voor 1 hond (met catalogus): 30 EUR Voor al je andere honden (zonder catalogus): 25 EUR Internationale kampioenen: gratis Contact (in Pools, Duits, Engels and Tsjechisch): Margo Peron Tel. +48-601-812184, +48-601-053941 Email: [email protected] |
15-09-2003, 15:40 | #2 |
Senior Member
|
weekend vol verrasingen!
Dit weekend zijn we met Chezka (Berta z vlei chaloupky) naar de bijeenkomst in Polen geweest.
Margo en Przemek hadden gezorgd voor voor een fantastisch weekend waar van alles te doen en te beleven viel! Naast het bijzonder leuke en afwisselend programma, was het eten en drinken meer dan super! Hierbij wil ik hen dan ook nogmaals bedanken voor hun geweldige gastvrijheid. Naast de leuke dingen die we gedaan hebben en de fijne contacten die we gelegd hebben, was het voor ons ook een weekend met grote verrassingen: In Nederland hadden we van menigeen al eens te horen gekregen wat er al niet goed was aan onze hond. En omdat wij nog niet zo heel lang thuis waren in het CsW wereldje namen we toch veel voor waar aan. We hadden ons dan ook alleeen voor de show op zondag in Zielona Gora ingeschreven omdat het een onderdeel van het programma was. Maar tot onze grote verrassing werd Chezka 1e van de jeugdklas teven!! Hartstikke leuk natuurlijk, alhoewel je daar als eigenaar van een hond natuurlijk weinig voor hebt gedaan. De fokker heeft uiteindelijk toch voor gezorgd dat chezka er kwam, dus alle eer komt eigenlijk toe aan Marela Pluhahova! En deze gebeurtenis was al onze tweede verrassing in dit weekend! Want de dag er voor waren Chezka en ik samen al eerste geworden van de sportwedstrijd in catagorie 1 !! (catagorie 1= zonder verdedigings werk) En eigenlijk was ik hier nog veel trotser op! Want natuurlijk is het leuk als je een mooie hond hebt, maar ik vind het dingen samen doen met je hond nog veel belangrijker (en leuker . Want een CsW is uiteindelijk toch een werkhond. Later zal ik nog een verslagje met foto's maken over dit voor ons zo bijzondere weekend. groetjes, Mijke |
15-09-2003, 18:46 | #3 |
Junior Member
|
Gefeliciteerd met je behaalde resultaat,het is toch wel leuk als je hond toch beter presteert als je zelf gedacht had.
15-09-2003, 23:19 | #4 |
n00b
|
Gefeliciteerd, niet alleen een mooie hond, maar ook nog een waar je trots op kunt zijn!!!
Groetjes Ryan |
20-09-2003, 23:08 | #5 | |
Junior Member
|
Re: weekend vol verrasingen!
Quote:
We reizen wel wat af met die hondjes hé,maar het heeft dus wel zin gehad. Gr. Christa |
|
|
|