|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
|
Thread Tools | Display Modes |
25-04-2009, 23:04 | #1 |
Senior Member
|
UV en behendigheid
Ik heb Bárány en Pulga(mijn xdh uit spanje) ingeschreven voor het UV examen in november bij KC kennemerland. Als er nog meer mensen mee willen lopen kunnen ze zich inschrijven bij de KC kennemerland.
Ook heb ik bárány ingschreven voor zijn eerste behendigheids cursus (bij de URV )die in september begint , nu tijdens de OC cursus doet hij de behendigheids onderdelen vol overtuiging en met inzet ook in het bos vind hij het het leuk om door bomen te springen voor een koekje.. De gehoorzaamheid laten we nog even zitten maar oefenen daar wel op hoor!! |
26-04-2009, 00:37 | #2 |
van 't Aelse Sluske
|
leuk, dan heb je nog wel een extra fietser nodig,
want een fietser met 2 honden mag toch niet ? Ook Shyva hoopt in het najaar het UV-examen via de TWK te lopen. |
26-04-2009, 14:04 | #3 |
Senior Member
|
Ik heb nog een fietser te goed , ik heb een vorige keer met 1 van de pups van mijn hond Scully gefietst.. dus nu moet dat baasje met 1 van mijn honden fietsen , ik weet alleen nog niet welke, ik denk Pulga als 'snackje' voor Bárány
Waar is dat examen? waar jij aan mee gaat doen? en mogen daar ook 'niet tsjechen' aan mee doen? |
26-04-2009, 16:20 | #4 | |
van 't Aelse Sluske
|
Quote:
Hier staan de foto's van afgelopen najaar ; http://www.mijnalbum.nl/Album=3HDWKWZ3 |
|
|
|