![]() |
![]() |
|
Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#41 |
Member
|
![]()
- ik het heel knap vind van Barry al zoveel kilo's te zijn kwijtgeraakt!
- ik graag zou willen weten, hoe hij dat voor m'kaar heeft gekregen - ik vandaag vier uurtjes moet werken en dan ook weekend heb - ik jullie vandaag allemaal een fijne dag wens! groetjes, Patty
![]() |
#42 |
Erfelijk aangeboren Bitch
|
![]()
- ik nu lekker weekend heb.
- ik een prima week achter de rug heb. - ik het gruwelijk druk heb volgende week. - maandag Amsterdam, dinsdag Leeuwarden en woensdag Enkhuizen. - ik me er nu al op verheug ![]() - mijn moppie depri is omdat ons hotelletje niet doorging. - ik het erg leuk vind om hem ermee te blijven pesten. - mannen af en toe echt baby's zijn. - Denzel en Cliff daar ook een handje van hebben. - mijn collega's mij nu netjes iedere ochtend van koffie voorzien. - het eigenlijk puur eigenbelang is ![]() groetjes Kim
![]() |
#43 |
Member
|
![]()
- wij vandaag al vroeg weekend hebben
![]() - het mooi weer wordt !!! - dit goed uitkomt, omdat wij gaan survivallen met de honden - ik me daar al enorm op aan het verheugen ben ![]() - we vanmiddag nog eerst eens goed moeten oefenen met het tent IN-pakken hihihi - ik jullie allemaal een fijn weekend wens! groetjes, Patty
![]() |
#44 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
- dat de tent voor de BBQ van de TWK al bijna staat
![]() - dat alle boodschappen al binnen zijn ![]() - dat het vlees zondag wordt geleverd ![]() - dat ik niet moet vergeten stokbroden te bestellen ![]() - dat er ongeveer 30 personen komen ![]() - dat ze mooi weer aan geven ![]() - dat wij daar heel blij mee zijn ![]() - dat ik er veel zin in heb ![]() - dat het vast heeel gezellig wordt ![]() - dat ik zo nog wel even door kan gaan ![]() - dat ik nu maar stop ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
n00b
|
![]()
- ik na het afgelopen weekend kapot was.
- dit komt omdat ik een survival weekendje heb gehad. - ik heeeeeel veeeeel kilometers heb gelopen met een zware rugzak. - ik afgelopen weekend wel weer 2 kg kwijt geraakt ben door al dat gewandel ![]() - ik het, ondanks dat het zwaar was erg naar mijn zin heb gehad. - dit te maken had met het feit dat ik ontzettend leuke mensen in mijn groep had Winky - het schilderij dat mijn schoonouders me kado hebben gedaan, afgelopen week is binnengekomen. - het schilderij prachtig is geworden. - Shadow en Breezer hierop afgebeeld staan. ![]()
![]() |
#46 |
Member
|
![]()
- wij ook bekaf waren na het survival-weekend
![]() - wij ook veel plezier hadden mede dankzij het team ![]() - ik gister de laatste spullen naar de zolder heb versleept - mijn schouders dit niet leuk vonden ![]() - Jourdy twee dagen in een staat van coma heeft verkeerd hihihi - hij nu weer erg actief is - ik nieuwsgierig ben naar het schilderij van Breezer en Shadow - ik me afvraag of Barry misschien een foto daarvan zou willen plaatsen? - ik baal, dat ik weer moet werken - ik dus jaloers ben op de vakantie van Kim ![]()
![]() |
#47 |
n00b
|
![]()
- hieronder de foto staat van het schilderij dat ik gekregen heb.
- er nog een mooie lijst omheen moet. - ik deze dit weekend ga uitzoeken. - ik het schilderij geweldig vind. - het schilderij in Thailand gemaakt is. - het schilderij gemaakt is vanaf een foto. - ik de compositie zelf gemaakt heb. - ik de foto's die hiervoor gebruikt zijn ook afgebeeld heb in dit bericht. - je zelf ook zo'n schilderij kunt laten maken. - je dan naar http://www.schilderijvanfoto.nl moet surfen voor meer info. Schilderij: ![]() Originele foto's: ![]() ![]()
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd ![]() Last edited by Azazel; 26-09-2007 at 12:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Member
|
![]()
- het schilderij van Breezer en Shadow inderdaad PRACHTIG is !!!
groetjes, Patty
![]() |
#49 |
|
![]()
- ik vandaag mijn 1e dag van de vakantie heb gehad.
- ik het Patty ook gun hoor ![]() - dit eerste daggie een daggie van luieren was. - wij de komende dagen lekker gaan toeren. - wij iedereen alvast een fijn weekend wensen!
![]() |
#50 |
Junior Member
|
![]()
- wij het schilderij ook erg mooi vinden
![]()
![]() |
#51 |
wolfman
|
![]()
- wij vandaag aan een grote verbouwing beginnen in de tuin
- ik er behoorlijk tegenop kijk - maar wel blij ben dat het mooi gaat worden - ik zin heb in koffie met appelgebak groetjes andreas |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Member
|
![]()
- het pas 1 dag echt flink geregend heeft hier in het Zuiden
- we pas aan het begin van het regenseizoen zitten - ik het nu al gehad heb met dat vieze koude weer ![]() - ik blij ben dat het straks weekend is - we morgen gaan kijken bij een training voor honden hier in de buurt - ik me erop verheug alweer wat nieuws te ondernemen met de honden ![]() - ik jullie allemaal een fijn weekend wens!
![]() |
#53 |
Member
|
![]()
- wij vanmorgen zijn gaan kijken bij een groepsles voor honden van allerlei rassen
- ons alweer opviel dat Jourdy en Nikki het prima doen in een groep met meerdere honden - wij dat o.a. te danken hebben aan Bert (www.packleader.nl) ![]() - hij helaas te ver van ons vandaan woont - ik daarom een serie lessen ga volgen met Jourdy bij Ruud (hondenschool Pacco), omdat het natuurlijk hartstikke leuk is met je hond actief bezig te zijn. - dat Ruud gelukkig net als Bert niet traint met snoepjes en meer van dat soort poes-pas - ik me al zit te verheugen op de eerstvolgende les! - wij verder een rustig weekend hebben - ik nog steeds aan het balen ben vanwege al die vieze regen ![]() - ik ook nog een heleboel moet huishaten (stofzuigen, poetsen, etc) WUHUU ! - ik daar geen zin in heb en daarom hier weer een hoop zin en onzin zit te tiepen ![]()
![]() |
#54 |
van 't Aelse Sluske
|
![]()
- dat Shyva al 3 groepslessen curcsus gehad heeft
- dat ze het heel goed doet - de meeste honden de baasjes over het veld sleuren - zij met een slappe lijn loopt - ik mooie foto's van Jolanda van de BBQ heb gekregen - iemand voor mij de foto van Indy bewerkt heeft - dat het nu wel een schilderij lijkt - ik het hieronder zal proberen te plaatsen: ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Junior Member
|
![]()
- Ik de bewerkte foto heel mooi vind!
![]() |
#56 |
|
![]()
- ik nu begrijp waarom ze de vriendin van Denzel is
![]() - ze is echt schitterend!!!
![]() |
#57 |
Member
|
![]()
- de foto/schilderij van Indy inderdaad prachtig is !!!
![]() |
#58 |
n00b
|
![]()
- Shadow afgelopen zondag tijdens het KCM werd beloond met een 4U.
- ik megatrots ben op Shadow omdat hij zich in de ring uitstekend gedroeg - ik dit belangrijker vind dan een goede uitslag. - ik met verschillende mensen heel leuk heb gebabbeld op het KCM. - ik a.s. weekend weer ga genieten van een heel leuk wolfhondenweekend - dit een thuiswedstrijd word en ik deze keer niet in de tent hoef. - ik hoop dat het weer een beetje meezit net als afgelopen weekend. - ik hoop op een grote opkomst.
Wie het oude niet eert, is het nieuwe niet weerd ![]() Last edited by Azazel; 10-10-2007 at 11:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Junior Member
|
![]()
Wij het ook erg gezellig vonden
Het voor ons de eerste keer was Chabo voor geen meter wilde lopen Hij toch derde is geworden Wij daar best trots op zijn ![]() Wij nu uitkijken naar het aankomende weekend ![]() Wij zeker weten dat dat ook onwijs gezellig word ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Senior Member
|
![]()
* het voor mij zondag een superverrassende dag was
![]() * onze Chezka 3 u werd en haar dochter Dvoeka 4 U * haar andere dochter Pacha in de Jeugdklasse 3 U werd * haar zoon Paco eerst in de Jeugdklasse 1 U werd en zoon Raven 2U * zoon Paco later zelfs beste reu werd en uiteindelijk beste van de show en dus clubwinnaar 2007 werd ![]() * zijn eigenaar Ruud en ik dit nooit verwacht hadden! * ik showen eigenlijk helemaal niet leuk vind omdat ik meer een doe-mens ben * ik deze KCM wel leuk vond omdat het er niet zo officieel aan toe ging * ik zondag meer gezellig gekletst dan geshowd heb ![]() * ik komend weekend weer lekker obstakel parcourtjes ga lopen en speuren met Chezka ![]() * ik de deelnemers aan het komende wolfhonden weekend ook heeeeel veel plezier wens!! * ik nu al uitkijk naar jullie foto's!
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|