![]() |
![]() |
|
Sport en training Tsjechoslowaakse wolfhonden als werkhonden - hoe ze te trainen, hoe ze nieuwe dingen aan te leren, informatie over wedstrijden en trainingsbijeenkomsten |
![]() |
|
Thread Tools | Display Modes |
|
![]() |
#1 |
Yara
|
![]()
Hoi Judith, veel plezier morgen en hopelijk zet hij beide beste beentjes voor!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Non active.
|
![]()
Succes
![]()
![]() |
#3 |
Senior Member
|
![]()
ok eerst dan maar even de resultaten van vandaag:
vast parcours 2e plaats jumping Disk (ging onder sprongetje door ![]() spelletje 3e plaats hij was weer lekker wakker maar ging helaas na 1 rondje rennen opeens in het parcours stevig aan de grond snuffelen en hij was daarbij zo druk dat hij niet reageerde op zijn naam en hij even een porretje nodig had om weer bij de les te zijn.. en ja dan loop je natuurlijk wel weer mee alsof er niks aan het handje was. Weer 2 leuke prijsje gewonnen, en hopelijk genoeg puntjes verzameld om de 2e plaats te behouden..... maar ja voor het zelfde geld staan we over 2 weken op plaats 5 ![]() Wat de uitslag ook moge zijn, volgend jaar doen we weer lekker mee ![]() na afloop nog naar het bos geweest waar hij dus wederom 2e keer dit weekend een vies geurtje heeft opgedaan ![]() ![]() Maar als ik dan moet kiezen dan ga ik toch voor het luchtje van vandaag... vergeleken met dat van gisteren is dit peace of cake...............oh en geen bruine vlekken Last edited by jmvdwiel; 02-10-2011 at 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
|
![]()
Leuk dat jullie toch weer in de prijzen vielen
![]()
![]() |
#5 |
Junior Member
|
![]()
Mooi gedaan, respect
![]() Gr Tatiana |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Senior Member
|
![]()
Tijdens ons verblijf in Spanje hebben Barry en ik toch onze 2e plaats weten vast te houden op de onderlinge competitie voor beginners 2011 van de URV
![]() We hebben ook nog een echte prijs in ontvangst mogen nemen ondanks dat we niet op de laatste wedstrijd waren, een echte beker en iets lekkers voor de baas (waar Barry natuurlijk ook van mee mag genieten) Deze cursus lopen Barry en ik tussen echte gevorderde honden, het doel is dus nu geen dingen leren, maar hele parcoursjes lopen. Zowel voor Barry en mij een hele uitdaging iedere keer 10-15 sprongen achter elkaar doen. Voor mij dat ik Barry beter niet kan corrigeren als er iets fout gaat om de snelheid er in te houden dus als hij onder een sprong door gaat of iets anders fout(in mijn ogen) gaat dan niet opnieuw proberen omdat Barry het volgens de trainer toch niet weet dat hij het fout heeft gedaan.........voor mij een hele beproeving dus. Nu nog iets vinden waar hij enorm gemotiveerd van raakt zodat hij net als zijn 1e 2 rondjes het hele uur 'snel' blijft. ben me nog aan het bedenken of een bakje pens misschien motiverender werkt op het einde.......voor mensen die suggesties hebben |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
|
![]()
Morgen de eerste les van inmiddels het 6e seizoen behendigheid
![]() Ik heb een nieuw trainingsapparaatje gekocht om te proberen wat meer snelheid en motivatie in Barry te krijgen . De Ready Treat , lekkere worst mee en dan kijken wat hij er van gaat vinden, in huis al met de ready treat gewerkt en hij weet wat hij van het 'ding' kan verwachten nml lekkers ![]() Ik heb er weer zin in, waarschijnlijk de hondjes ook wel weer... updates volgen |
![]() |
![]() |
![]() |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|