|
|
|
|||||||
| TsW in nood TsW die een nieuw tehuis zoeken: honden met stamboom maar ook wolfhondachtigen die in asiels zitten |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
van 't Aelse Sluske
|
en..nog iets gehoord of gezien ??
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
Heb deze morgen vanaf 7u in de omgeving gezeten waar hij al 2 ochtenden op rij is gezien, maar het mocht niet baten...
Daarnet telefoon gehad van iemand die hem gisteren middag nog zag. Dat was vlakbij de brug van de snelweg in Destelbergen, ik weet dus niet of hij terug die brug heeft overgestoken en dan richting Laarne/Beervelde van waar hij maandag kwam, ofwel de steenweg heeft overgestoken richting Damvalei (natuurgebied) Hopelijk blijft hij in de buurt want veel mensen zijn daar nu al op de hoogte. Volgens de laatste melding liep hij normaal op 4 poten en mankte niet. Vandaag is hij nog niet gezien |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Junior Member
|
4 dagen bloed,zweet en tranen maar kheb mijn Goofytjen terug gevonden!!!!
Door een flyer in een slager heeft iemand hem herkend en mij direct gebeld. Ik was net op weg naar die buurt dus was er snel bij en heb hem kunnen pakken Zijn voorpoot is gekwetst (misschien breuk), sebiet bij de dierenarts maar tkomt wel goed met hem! Aan iedereen die geholpen heeft mijn eeuwige dank! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Junior Member
|
Hartstikke fijn.Verwen hem maar lekker en hopelijk geneest de breuk snel .en meteen schrikdraad langs je omheining,zodat hij niet meer weg kan.
Zal het meteen even op de andere sites gaan melden. Gr. Christa |
|
|
|
|
|
#5 |
|
van 't Aelse Sluske
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
|
JOEPIE JOEPIE JOEPIE JOEPIE !!!!!
Geef hem een dikke knuffel... gr Patrick |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
Helemaal goed dat hij weer terug is, ik hoop dat het pootje mee gaat vallen, verwen hem maar extra de komende dagen
groetjes Judith |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Junior Member
|
Dat is nu eens goed nieuws.
Willy |