|
|
|
|||||||
| Buiten de orde Over alles en niets - over hoe je vrije tijd plezierig door te brengen... |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|
|
#1 |
|
Junior Member
|
Mja... volgens mijn bron (ik kreeg een mail doorgestuurd om een soort petitie hiertegen te tekenen) sliep de hond enz... (zoals ik schreef). Ben dat verhaal nergens gaan checken, dus als dat een verdraaiing is van de waarheid: sorry
De hond bevond zich in elk geval wel in die zetel op het moment dat hij voor de eerste maal beschoten werd: er stond een foto bij die het gat in de zetel liet zien (waar de kogel binnendrong). Hoe dan ook: laat dan een 'hondenvanger' met zo'n lasso-achtig ding komen! Maar meteen de hond 'vermoorden' Groetjes
|
|
|
#2 |
|
Junior Member
|
Wat ik had mee gekregen is dat ipv die afschaffing een gedragstest komt voor honden. Dit was gisteravond laat op het NOS nieuws te zien, waarbij een vrouw met een nepplastic hand een voerbak (incl. voer) van een rotweiler weg trok. Dit terwijl die hond aan het eten was. Volgens mij is op dit forum daar eerder een discussie over geweest of dit wel of niet doorgang zou vinden.. Ik vond het er zelf nogal belachelijk uitzien en ik denk ook niet dat dit wel een ideale methode is om te zien of honden 'gevaarlijk agressief' zijn dan wel niet.
Van mij zou er eerder een verplichte test mogen komen om te zien of de baasjes wel helemaal bekwaam zijn in het opvoeden van honden. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yara
|
Van mij zou er eerder een verplichte test mogen komen om te zien of de baasjes wel helemaal bekwaam zijn in het opvoeden van honden.[/quote]
Daar sta ik 100% achter, maar lijkt me niet realiseerbaar |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Non active.
|
Quote:
Al zal het wel realiseerbaar zijn Dan verzinnen ze een of andere ,mag test voor eigenaren .
|
|
|
|
|
#5 |
|
Yara
|
Wat houdt precies een MAG test in?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
van 't Aelse Sluske
|
Maatschappelijk Aanvaardbaar Gedrag
Als deze test verplicht wordt voor een Tsjech, ben ik bang dat er maar weinig zullen slagen ! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
n00b
|
|
|
|
#8 |
|
Yara
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Non active.
|
Quote:
Vul de rest zelf maar in............................................. Groette Martine.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Yara
|
Dan word ik daar niet vrolijk van
![]() En wie zijn "ze" dan, zeker mensen met een hond op batterijtjes
|