![]() |
![]() |
|
Wolfhonden en wolven Alles over dieren vergelijkbaar met de TsW... informatie over andere wolfhonden: Lupo Italiano, Indian Dog... |
|
Thread Tools | Display Modes |
![]() |
#23 |
Junior Member
|
![]()
Gisteren de dames nog eens gezien,alsook de hond natuurlijk
Herplaatsen zou pas ter sprake zijn als binnen 1 jaar zijn gedrag niet beter is,had erachter gevraagt,maar 1 van de dames,waar ik het meeste mee praat zei dat ze hem natuurlijk liever houden. Vooral het grollen en bijten vinden ze erg naar,als dit zou beteren kunnen ze ermee leven. Vind wel dat ze hem te veel behandelen als een zwak hondje,hij mag nog niet in het water,ik vraag waarom,tis te koud nu,we mogen niet naast hem staan als hij poept want dat heeft hij niet graag dat mensen staan te kijken,als ik voorstel om deze hond misschien rauw te geven omdat hij zo dicht bij de wolf staat vinden ze niet goed want in rauw zitten bacterien en nog zo'n paar dingen dat ik denk,het een een indian dog,geen yorkchire! Maar das mijn mening,ik zou zo'n hond meer zichzelf laten zijn voor zo ver het mogelijk is,en niet proberen om er een herder van te maken,deze fout heb ik ook bij kenji gedaan en nu ik aanvaard dat hij geen herder is en nooit zal worden gaat alles veel relaxender en begrijp ik zijn gedrag beter. Ik zal eens vragen of ze interesse hebben om met iemand te praten over hun hond. Groetjes Sonja |
![]() |
|
|